Predstavljena najnovija kolekcija UGG x BAPE
Zvanično, zaljubili smo se u ono što su nam predstavili brendovi UGG x BAPE.
Ranije ove godine, Ana Delo Ruso modni urednik, zvezda street style hronika i kolekcionar odeće - odlučila je da proda većinu svoje garderobe.
Sva garderoba je zauzela dva stana u Milanu, a Ana je želela da oslobodi prostor i da stvari iz njene lične arhive pronađu nove vlasnike.
Ana je sada odlučila da se oslobodi svog nakita i prodala je 38 komada iz svoje kolekcije. "Nakit će biti poslednje poglavlje u prodaji moje kolekcije, ono je kao trešnja na torti", rekla je ona. – „Nakit se prilagođava stilu i može dati novi život odevnoj kombinaciji. Masivni i seksi nakit je sastavni deo mog stila, jer može da promene izgled i raspoloženje."
Početne cene nakita su bile niske, jer se ne prodaju za dobit. Kolekcija uključuje zlatnu ogrlicu Balenciaga koja se prodaje po ceni od 250 dolara, klasičnu ogrlicu Chanel sa biserima, lanac i trake za 820 dolara, kao i mnoge stvari koje počinju sa cenom manjom od 200 dolara. Aukcija je održana 16. novembra na sajtu Vestiaire Collective.
Ana je napomenula da je nakon prve prodaje njena arhiva postala mnogo manja i lakša za rukovanje: "20 godina sam radila u modi, a trebalo mi je tri godine da odaberem odeću za prodaju. Bio je to dug proces, ali sada sam više usmerena na prave stvari i želim preneti novoj generaciji ideju reciklaže odeće."
Zvanično, zaljubili smo se u ono što su nam predstavili brendovi UGG x BAPE.
Još jedan dan i još jedna reklamna kampanja sa prolećnom i letnjom kolekcijom.
Nike je upravo predstavio patike opisane kao Leopard Pack koje su dizajnirane za žene i ljubitelje leopard printa.
Moncler je postao jedan od najpopularnijih brendova 2018. godine.
Originalni stil brenda Pinko nastavlja svoju evoluciju i reinterpretaciju u novoj kampanji proleće/leto 2019, koja iznova otkriva kanone savremene ženstvenosti.
Nova kolekcija brenda Intimissimi proleće/leto 2019 zavodi prozirnim tkaninama, nežnom čipkom, bogatim bojama i sofisticiranim siluetama.
Zadnjih nekoliko sezona Zac Posen predstavlja nove kolekcije uz pomoć lookbook-ova i fotografija žena koje ga inspirišu.
Brend donjeg veša Victoria's Secret donosi kampanju za Dan zaljubljenih 2019. godine sa svojim vrhunskim „anđelima“.
Balet i moda!
Vintidž i futurizam u istom modelu.
Logomanija, zlato i štampa: model Bela Hadid je predstavila nove komade iz kolekcije Kith x Versace.
Ali ovo je još uvek tajna!
Izbor poklona za zaljubljene!
Nemoguće je odoleti!
Italijanska modna kuća Fendi ponovo će lansirati legendarnu torbu Baguette, koju je 1997. godine predstavila unuka osnivača brenda Silvia Venturini-Fendi.
Ceremonija 61. dodele nagrada „Grammy“ 2019 održana je u Los Anđelesu.
Topovi, neon kostimi i uski bodiji sa prepoznatljivim logom.
Romatničnu atmosferu takođe oseća tim nemačkog brenda adidas Originals.
Nova kolekcija za proleće/leto 2019 inspirisana je kul pejzažima Silverlake naselja u Los Anđelesu.
Nataša Poli sada čeka svoje drugo dete – i u čast toga organizovala je Baby Shower.
Poznati brendovi uveliko predstavljaju reklamne kampanje za narednu toplu sezonu.
Vojvoda i vojvotkinja od Kembridža, Irina Šajk, Margo Robi i mnogi drugi...
Prema globalnoj platformi Lyst, patike su postale najpopularnija obuća 2019. godine.
Posle dve godine razvoja, prototipa i dosta testova Althuzarra lansira novu torbu.
Otac, ćerka i Bahami...
Bez obzira koliko otrcano zvuči, ali ljubav prema patikama će biti večna.
U liniji, koju je top model kreirala za brend Hunkemoller, postoji odeća za sve vrste plesa: od baleta do uličnog plesa.
Italijanska modna kuća Dolce & Gabbana nastavlja sa snimanjem svojih reklamnih kampanja na javnim mestima.
Virdžil Ablo, kreativni direktor muške linije Louis Vuitton, nastavlja da briše granice i razbija stereotipe.
Prezentacija kolekcije je održana u sportskoj školi.
Tematski park će biti posvećen svetu modelinga...
Svetle boje i otisci u novoj kolekciji italijanske modne kuće...
Neverovatno lepe haljine koje će vam oduzeti dah!
Poželite dobrodošlicu New Balance 997H patikama, modelu koji spaja dva legendardna dizajna ovog brenda: New Balance 997 i New Balance 998
Otkrivamo zašto FIND YOUR ATTITUDE treba da bude tvoj moto ove godine.
Diesel prolećna kampanja ironično proslavlja popularnost Internet pratilaca i fanova