LIVING

Emocija svetlosti

Kao rezultat saradnje između dva luksuzna brenda poput juvelirske kuća Bulgari i proizvođač rasvete Barovier&Toso nastao je enterijer Michelinovog hotela u Tokiju čiji je prostor definisan skulpturalnim rasvetnim telima koja bude emocije i poštovanje prema tradiciji izrade...

Ginza predstavlja četvrt japanske prestonice koja je prepoznatljiva po prisustvu najvećih svetskih brendova čiji prodajni objekti u Tokiju predstavljaju najveće na svetu te vrste. To je i slučaj sa rimskom juvelirskom kućom Bulgari, čiji se najveći butik na svetu nalazi upravo u Ginzi. Veličina samog objekta i potražnja za skupocenim nakitom utiču na potrebu razvijanja novih programa u okviru prodajnog objekta koji imaju za cilj da zaokruže celokupno iskustvo kupovine.

Tako je Bulgari predstavio butik, hotel, a od avgusta 2016. godine u okviru kompleksa nalazi se i restoran Il Ristorante Luca Fantin nagrađen Michelinovom zvezdicom. Ovaj projekat predstavlja nastavak saradnje između čuvene juvelirske kuće i proizvođača rasvete Barovier&Toso. Etos venecijanske kompanije, koja se bavi izradom rasvetnih tela od ručno rađenog Murano stakla, leži u činjenici da je svetlost u prostoru jedan od krucijalnih elemenata i za cilj ima buđenje emocije osobe koja u tom prostoru boravi. Porodica Borovier ima istoriju dugu preko 800 godina, a kao dokaz tome je činjenica da je 1991. oroglašena najstarijom porodicom koja se bavi veštinom duvanja stakla. Saradnja između ove dve kuće predstavlja nastavak saradnje, koja je započeta 2014. sa restoranom Bulgari u Londonu.

Kao motiv za enterijer restorana javlja se visilica Spinn, koju čine staklene forme nazvane bambolina, spiralno suspendovane, svaka na različitoj visini. Kada se halogenska rasveta upali, stvara se igra svetla i senki u vidu kovitlaca od kristala. Za Bulgari specijalno je rađena rasveta od kristala i 24-karatnog zlata visine dva metra. S obzirom na visinu, tavanica stvara se utisak da bambolina kristali lebde u prostoru, što enterijeru svedenog kolorita daje momenat neočekivanog. Enterijer restorana Bulgari je jedan od primera vrlo uspešne saradnje između kompanije sa luksuznim kućama Barovier&Tos, a kao rezultat stvoren je dijalog kojim se vrednosti brenda prenose u fizički prostor – jasan stil, ekskluzivnosti i izvanrednost izrade. Svak od rasvetnih tela pravi se specijalno za pojedinačni prostor, što mu daje neponovljivost.

www.bulgari.com

www.barovier.com

Tags:
Povezane teme

LIVING

IKEA unosi vesele boje u sivu jesen s četiri nove kolekcije

Ograničene kolekcije GRATULERA s predmetima iz 1970-ih i 1980-ih, zatim SJÄLVSTÄNDIG, kao i dugoročna kolekcija LUSTIGT, u prodaji su od ovog meseca. Ali to nije sve – stiže zima,...

LIVING

IKEA proslavlja svoj prvi rođendan u Srbiji

10. avgusta IKEA Beograd proslavlja prvu godinu poslovanja u Srbiji.

LIVING

IKEA predstavlja SAMMANHANG – novu kolekciju stvorenu za kolekcionare

Dani posedovanja “previše stvari” su prošlost. Stvorena u saradnji sa sedam dizajnera, od raznovrsnih materijala i ciljem da ponudi inovativna reše...

LIVING

IKEA: Dani demokratskog dizajna 2018

U današnje vreme, pored svih novih mogućnosti i tehnologija koje su nam na raspolaganju, nijedan dizajn ne mora i ne sme biti običan...

LIVING

Tražite idealan poklon za kuću?

U dobra stara vremena se znalo - kad kupite neku stvar za kuću, bilo za sebe ili kao poklon dragim ljudima nekim bitnim povodom, to je trajalo decenijama!

LIVING

Cooking chef secka, meša i kuva za vas!

Kenwood je u predivnom ambijentu restorana Little Bay proslavio 70. rođendan i organizovao druženje na kojem je predstavljen jedinstveni kuhinjski aparat Cooking Chef – koji...

LIVING

GROHE Blue® Home – lični izvor vode koji nudi nenadmašan ukus i užitak

Kada god nastojite da unesete korenitu promenu u život, kuhinja je dobro mesto za početak.

LIVING

Bračni par koji je stvorio savremeni dizajn

S velikim osećajem za avanturu, Charles i Ray Eames pretvorili su svoju radoznalost i entuzijazam u najpoznatije kreacije industrijskog dizajna 20. veka.

LIVING

Predeo naslikan snagom ideje

Čitavu deceniju mladi pančevački umetnik Vuk Vučković istrajan je u ideji da svojim kreativnim zanosom istraži ljudsku intimu, unutrašnji i spoljašnji svet koji ga čine i okružuju....

LIVING

Nastavak kampanje „Cif čisti Srbiju“

Društveno odgovorna kampanja „Cif čisti Srbiju“ kompanije Unilever tradicionalno će biti organizovana i ovog proleća, četvrtu godinu zaredom, sa ciljem da povrati prvobitni sjaj sp...

LIVING

(Ne)Savršena lepota

Mala kuća u britanskoj prestonici iza svojih vrata krije ostatke nekadašnje radionice za obradu čelika, koja je sa dubokim poštovanjem pretvorena u topao jednoporodičan dom...

LIVING

Vodič za odmor u kući

Naš dom je sigurna luka koja kako nama tako i našim ukućanima treba da pruži mir i sigurnost. Ukoliko nismo u mogućnosti da ostvarimo balans van zidova stana ili kuće, unutar njih...

LIVING

Najlepše H&M prodavnice sveta

Svaka H&M prodavnica je jedinstvena, ali neke se baš ističu. Predstavljamo vam pet najlepših na svetu!

LIVING

SAVEZNICI U KUĆI

Za besprekorno čist dom zahvaljujući proizvodima FINO

LIVING

Ambar kao mesto stanovanja

Intenzivnim procesima konverzacije, renoviranja i restauracije oronuli ambar u Kentu postao je neuobičajeno mesto za stanovanje. Kreativna kolizija između poljoprivrenog imanja iz...