Akcije

Tommy Hilfiger u Ušće shopping centru

Nakon što je Fashion Company ovog proleća preuzeo distribuciju američkog premium fashion & lifestyle brend TOMMY HILFIGER, nedavno je otvarila novu, treću prodavnicu u Beogradu koja se nalazi u prizemlju Ušće shopping centra pored prodavnica Timberland i Fashion & Friends. U luksuzno opremljenom prostoru ljubiteljima brenda biće ponudjeni atraktivni komadi odeće i obuće koji već decenijama važe za sinonim klasičnog stila odevanja.

Reč je o jednom od najčuvenijih modnih brendova u svetu, čija filozofija glasi „Classic American cool“. Njegova najpoznatija kolekcija za mlade je Hilfiger Denim, koja je zadržala originalni duh džinsa, ali unapređen novim svežim detaljima bliskim tinejdž populaciji. Modnim sladokuscima pažnju će privući i western košulje, kriket džemperi, polo majice, T-shirt majice. Poklonicima tzv. prepi stila biće dostupna i Tommy Hilfiger Sportswear linija za sve koji preferiraju nešto formalniji stil i strože krojeve.

Mnoge će obradovati informacija da je u toku letnje sezonsko sniženje ovog brenda od 30% do 50%.

O BRENDU

Vizionar izvrnute klasike

 

Za 25 godina od kada postoji na modnoj sceni, Tommy Hilfiger je predstavio svetu klasični američki casual stil na novi moderan način. Njegov sveži pristup večitim klasičnim komadima mu je utro put ka tržištima širom sveta i ka visinama modnog Olimpa. 

Tommy Hilfiger je rođen u porodici sa devetoro dece u malom gradiću Elmiri u državi New York. Njegova karijera počinje još u srednjoj školi 1979. kada je otvorio mali lanac prodavnica pod nazivom „Peoples Place“ sa samo 150$. Njegov misija tada je bila da približi i predstavi  modu iz Njujorka i Londona u svoj mali provincijski grad. Samouk, uskoro počinje da dizajnira odeću za radnje kojima se oduvek divio. Ohrabren početnim uspehom koji je postigao, seli se Njujork da bi započeo svoju dizajnersku karijeru. U Velikoj Jabuci biva zapažen od finansijera Mohana Murjania, biznismena koji je u tom trenutku želeo da osnuje modnu marku koja bi se bavila muškom modom, a Tommy Hilfiger, sa svojim prethodnim preduzetničkim iskustvom i drugačijim pristupom muškoj modi, mu se učinio idealnim. Uz pomoć Murjanija, Hilfiger predstavlja svoju prvu autorsku kolekciju 1985. satkanu od redizajniranih američkih klasika, kao što su košulje sa dugmićima na kragni, čino pantalone i drugim tradicionalnim odevnim predmetima koje je osvežio novim detaljima i krojevima. Relaksirani, mladalački pristup njegovog dizajna, postao je oznaka svih njegovih budućih kolekcija.

Svojim novim dizajnerskim pristupom ali i uz veoma smeo marketing, Hilfiger je uspeo da uspostavi trajan odnos sa širokim spektrom kulturnih i modnih trendsetera. Godine 1985. Hilfiger angažuje legendarnog marketinškog maga Georga Loisa da kreira bilbord za njegovu prvu marketinšku kampanju koja je bila postavljena u centru Njujorka, na Times Square-u. Danas čuvena“vešalica“ kampanja skrenula je pažnju na dizajnera i uspostavila dinamičan i produktivan odnos između Hilfigera i Lois-a.

Godine 2007. Hilfiger i Lois sarađuju na izradi knjige „Iconic America: Rolekoster kroz Američku pop kulturu“ ,koja prikazuje preko 400 ikoničkih slika američke kulture i dizajna. Devedesetih Hilfiger postaje pionir u modnoj industriji tako što angažuje slavne muzičke zvezde koje se pojavljuju u njegovim reklamnim kampanjama, poput Britney Spears ,Lenny Kravitz-a, Enrique Inglesias itd.

Iz saradnje sa mnogim svetskim Rock&Roll zvezdama proizišla je ideja i za novu Hilfiger Denim kolekciju, koja je urbana, okrenuta mlađoj hip populaciji, klasična a u dovoljnoj meri buntovnička da bi je mlađa populacija prihvatila. Veliki segment Tommy Hilfigera kao brenda je ono što brend kao takav, može da pruži zajednici, pa je tako Tommy Hilfiger postao veliki filantrop i kroz svoje kolekcije uvek provlači deo čiji prihod ide u humanitarne svrhe. Kampanja borbe protiv raka dojke je samo jedna u nizu, a u njoj su učestvovale i akciju pomogle zvezde kao što su Karla Bruni, Helena Kristensen i Mila Jovović. 

Povezane teme

Akcije

PROLEĆNO DRUŽENJE

Ponovo zajedno u restoranu Vapiano u Rajićeva Shopping Centru na prolećnom ženskom Druženju. Ladies Night okupio je dame koje vole magazin GRAZIA, ukuse postojećih i novih specijal...

Accademia del Lusso

Osvojite stipendiju za studije modnog dizajna

Magazin Grazia i Accademia del Lusso i ove godine pozivaju da učestvujete na konkursu za dodelu stipendije za studije modnog dizajna u ovoj prestižnoj školi. Ukoliko volite modu i...

Akcije

Chef’s Tour – Belgrade Dinner Series

U tri beogradska restorana će tokom novembra i decembra biti održana vrlo zanimljiva gastronomska "turneja" ova tri sjajna šefa, gde će predstaviti ljubav i strast...

Akcije

Imate li planove za vikend?

Od 01. do 04.novembra NE PROPUSTITE ŠOK CENE u Fashion Parku!

Akcije

Direktna Banka uspešno integrisala Piraeus banku

Direktna Banka a.d. Kragujevac je tokom vikenda uspešno završila proces integracije Piraeus banke ad Beograd čime je proširila svoje poslovanje i ojačala poziciju na bankarskom trž...

Akcije

Srbija nastavlja da bude neXt inspiracija

Stigla je nova neXt inspiracija i vodi vas na jedno ukusno putovanje kroz Srbiju, koja krije veliku tajnu, a ta tajna raste na skrivenim mestima i čeka da bude otkrivena.

Akcije

Koja revolucija se nastavlja u Japanu?

U Japanu lansiran novi IQOS 3 i IQOS 3 MULTI

Akcije

Lindex sa svojim kupcima nastavlja zajedničku borbu protiv raka dojke

Mesec oktobar je vreme kada Lindex Srbija udružuje snage sa svojim kupcima u borbi protiv raka dojke. Četvrtu godinu za redom, Lindex će donirati 10 odsto prihoda od prodaje komple...

Akcije

Novi imidž za WOAH utisak! Sad je fora jača!

Kažu da promena životnih odluka prati promena frizure. Da li je to istina ili ne, procenite sami, ali ako je došlo vreme da donesete neke značajne odluke i unesete novine u...

Akcije

Jesenji Imperial komadi za sezonu odličnih party izlazaka

Od šljokica i trapera do kože i elegantne svile, party komadi uvek su se isticali kao onaj najraskošniji deo svake garderobe koji krase neočekivani detalji, igra krojeva, tekstura,...

Akcije

Budi i ti deo humanitarne akcije doniranja hrane za nezbrinute životinje - Kupi i pomozi!

Svako ko u svom domu ima četvoronožnog prijatelja najbolje zna - šta je to što njegovom domu daje toplinu. Ljubimac je u stanju da pruža svom vlasniku bezuslovnu ljub...

Akcije

Intervju za posao – 8 top saveta za dobar utisak

U potrazi ste za poslom, telefon je zazvonio i zakazan vam je prvi intervju sa potencijalnim poslodavcem. Ako već imate dovoljno iskustva i prošli ste ove situacije više puta, onda...

Akcije

LETO I DALJE TRAJE! Posetite outlet prodavnice Fashion Company u Inđiji

Ukoliko niste iskoristili pogodnosti sezonskih rasprodaja letnjih kolekcija, imamo sjajne vesti za vas.

Akcije

Poznati se prvi prijavili za “We fly Belgrade”

Nike Running klub započeo je prošle nedelje pripremu trkača za “We fly Belgrade”, dok je sinoć u klubu Informbiro započela i registracija za veliku Nike trku, koja će se ove godine...

Akcije

Nastavlja se finalno sniženje kolekcije proleće/leto

Šta ovog vikenda morate kupiti u Fashion Parku!