Fitnes

Fleksi dijeta: lak način da izgubite kilograme

Još jedna trendi dijeta ili efikasan način da se izgubi nekoliko kilograma do leta?

Ako imate planove da svoju ishranu potpuno promenite i meso zamenite povrćem, onda je ova dijeta za vas. Za razliku od strogih dijeta, fleksi dijeta vam omogućava da jedete puno povrća, ali će vaša dijeta još uvek imati malu količinu mesa, mlečnih proizvoda i morskih plodova u umerenim količinama.

Razmotrićemo detaljnije šta je značenje fleksitorijanske ishrane i koje su nuspojave (ako ih ima).

Fleksibilnu ishranu stvorio je nutricionista Džeskon Blatner kako bi stimulisao konzumiranje prvenstveno biljnih proizvoda, iako je dozvoljeno konzumiranje mesa i drugih životinjskih proizvoda u umerenim količinama. Dijeta preporučuje fokusiranje na konzumiranje prirodne hrane (i minimiziranje prerađene hrane), dobijanje proteina iz biljnih izvora i ograničavanje šećera i slatkiša.

Za razliku od nekih dijeta koje zahtevaju da se pridržavate određenih prehrambenih planova, fleksi-dijeta je opušteniji pristup. Ne postoje pravila o broju ili proporcijama, kao i preporuke za potrošnju makro ili mikronutrijenata. Ideja je da jedete što više mesa i mleka, i što više povrća, voća i prirodnih proizvoda.

Prednosti fleksi dijete

Nutricionisti kažu da ona donosi mnoge zdravstvene koristi, uključujući gubitak težine i smanjuje kardiovaskularne bolesti. Pošto je ovo nova dijeta, studije još nisu sprovedene, a teško je pouzdano reći koje koristi donosi.

Za razliku od drugih dijeta, koje imaju dugačku listu zabranjenih namirnica, fleksi dijeta je usredsređena na činjenicu da možete jesti sve, ali s naglaskom na celovitu hranu. Uprkos činjenici da ne postoje ograničenja u hrani, preporučuje se da se ograniči upotreba alkohola, mesnih proizvoda, brze hrane i šećera.

Dijeta se sastoji od pet grupa hrane:

1. Novo meso: biljni proteini kao što su pasulj i tofu.

2. Voće i povrće: uključujući razno povrće bez skroba.

3. Cela zrna: smeđi pirinač, ovas, ječam, proso i kukuruz.

4. Mlečni proizvodi: uključuje životinjski i biljni jogurt, mleko, kefir i sir.

5. Šećer i začini: ovi sastojci poboljšavaju ukus. To su bilje i začini, zaslađivači i sirće. Ovaj odeljak takođe uključuje zdrave masti, kao što su avokado, orašasti plodovi, seme i puter.

 

Povezane teme

Parfemi

Zvanično: Margo Robi je postala lice parfema Gabrielle Chanel Essence

Prva fotografija reklamne kampanje se pojavila na internetu i veoma je lepa!

Parfemi

Gianfranco Ferré Blooming Rose

Đanfranko Fere je bio italijanski modni dizajner koji je dobio nadimak „Arhitekta mode“, kako zbog svog dizajna, tako i zbog svoje arhitekture.

Fitnes

4 hormona zbog kojih dobijate na težini

I saveti, kako ih vratiti u normalu!

Trendovi

Top 10 beauty favorita za mesec jul

Mesec jul je stigao, a sa njim i novi proizvodi u našoj beauty rutini.

Nega kože

Deset grešaka koje narušavaju lepotu a koje činimo svakog jutra

Kada se ujutru probudimo, mehanički obavljamo neke radnje, specifične za našu rutinu.

Parfemi

7 parfema koji su savršeni za vrele letnje dane

Odabrati parfem za vruću letnju sezonu, koji će mirisati jednako dobro i u zagušljivoj metropoli i na prostranoj snežno beloj plaži je prava umetnost.

Make up

Boje leta

Pronađite look koji vam najbolje pristaje.

Make up

Šta treba znati o novom kozmetičkom brendu Lejdi Gage

Lejdi Gaga je objavila svoj vlastiti brend kozmetike – a evo zašto s nestrpljenjem čekamo lansiranje novih proizvoda.

Trendovi

Šta je kanabidiol i zašto svi pričaju o tome?

Nova komponenta koja može postati ogromni velnes trend!

Make up

Sto posto otporna

Pitate se kako da vam makeup traje i po najvećim vrućinama? Rešenje je dugotrajna i vodootporna šminka.

Fitnes

5 razloga za dodavanje spanaća dnevnoj ishrani

Objašnjavamo zašto je ovo povrće postalo pravi "kralj" u Francuskoj i u čemu zaista leži njegova korist.

Parfemi

Điđi Hadid je postala lice novog mirisa Wonderlust - Michael Kors

Američki model pojavila se u reklamnoj kampanji novog mirisa - Michael Kors Wonderlust.