grazia

Fitnes

F-faktor dijeta

Reč "dijeta" je izgubila sve pozitivne konotacije i povezana je samo sa ograničenjima.

Ali svaki sistem ishrane ne zahteva žrtvu od vas. Danas je to F-faktor dijeta. To je program koji vam omogućava da ne gladujete, jedete ugljene hidrate, ne ograničavate se u alkoholnim pićima i ne preterujete sa fizičkim naporom. Zvuči dobro? I mi tako mislimo!

Šta je F-faktor dijeta?

Njen ideolog garantuje da možete izgubiti težinu bez narušavanja zdravlja. Glavna komponenta ovog sistema je „F“ ili „F-faktor“ - vlakna (od engleske reči „fibers“). Što više vlakana jedete, to ćete biti duže siti i nećete patiti od osećaja gladi. Logično je da, jedući hranu bogatu vlaknima, retko ćete ići u kuhinju po novu porciju hrane, te stoga koristiti manje kalorija.

Da li je teško držati se toga?

Ne, sve nije tako zastrašujuće kao što se čini na prvi pogled. Šta možete da jedete?

Možete kupiti sve proizvode koji su na “zelenoj listi” u najobičnijem supermarketu, tako da možemo sa sigurnošću preporučiti F-Faktor dijetu čak i lenjim devojkama. Dakle, treba da se fokusirate na dve grupe namirnica: sa proteinima i ugljenim hidratima visokih vlakana. Možete jesti meso (piletina, govedina, ćuretina), povrće, voće, celovite žitarice.

Dakle, možete jesti:     

avokado     

šargarepu

mahunarke     

kupus     

kruške     

narandže

borovnice     

maline     

pšenične klice     

hleb od celog zrna     

tamni pirinač

heljda     

ovsena kaša

Da li F-Faktor dijeta radi?

Naravno, niko vam ne može garantovati brzi i kardinalni rezultat, ali Instagram fotografije pre i posle daju nadu za učinkovitost ovog načina ishrane. Prosečan čovek jede 16 grama vlakana dnevno - znatno manje od norme 25-30 g. Prema istraživanjima, vlakna pomažu u zasićenju, smanjenju sekrecije insulina i povećanju količine masnih kiselina kratkog lanca. Ukratko, povećanje količine vlakana u ishrani treba da dovede do gubitka težine. Ali to nije sve, F-faktor:

1. Smanjuje holesterol do 30%

2. Stabilizuje šećer u krvi

3. Poboljšava rad creva

4. Izjednačava ten

5. Održava visok nivo energije

6. Pomaže kod nesanice

Bez obzira na to koliko ova dijeta izgleda bezopasno, još uvek je vredno potražiti savet lekara o promeni ishrane.

 

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

Lako do gustih i dugačkih trepavica

Potrebno je da uvedete male i brze beauty trikove u svakodnevnu rutinu.

Fitnes

7 načina da počnete sa fizičkom aktivnošću

Ponekad je teško sebe motivisati i početi sa vežbanjem...

Nega kože

Podignite skincare rutinu na viši nivo: Sjajni BLACK FRIDAY popusti za sve FOREO uređaje

Black Friday stiže, a sa njim i popusti na Foreo uređaje i to do 50 odsto!

Trendovi

5 trendi manikira koja nosimo ove zime

Uklapamo nokte sa novom sezonom.

Fitnes

Da li ste u pravu kada menjate obrok za smoothie?

Sve prednosti i zamke popularnog napitka.

Nega kože

Superfood kreme za telo: Ovo su 4 Garnier koje obožavamo!

Otkrijte vašu dnevnu dozu superhrane za kožu!

Nega kože

Kako ojačati barijeru kože

Zdrava kožna barijera može pomoći u odbrani od agresora iz okoline, poput sunca, zagađenja, hladnoće.

Nega kože

Cerave Retinol serum: Zaboravite na fleke od bubuljica i nepravilnosti na koži lica

Predstavljamo novu CeraVe Blemish Control liniju koja smanjuje nesavršenosti.