Fitnes

F-faktor dijeta

Reč "dijeta" je izgubila sve pozitivne konotacije i povezana je samo sa ograničenjima.

Ali svaki sistem ishrane ne zahteva žrtvu od vas. Danas je to F-faktor dijeta. To je program koji vam omogućava da ne gladujete, jedete ugljene hidrate, ne ograničavate se u alkoholnim pićima i ne preterujete sa fizičkim naporom. Zvuči dobro? I mi tako mislimo!

Šta je F-faktor dijeta?

Njen ideolog garantuje da možete izgubiti težinu bez narušavanja zdravlja. Glavna komponenta ovog sistema je „F“ ili „F-faktor“ - vlakna (od engleske reči „fibers“). Što više vlakana jedete, to ćete biti duže siti i nećete patiti od osećaja gladi. Logično je da, jedući hranu bogatu vlaknima, retko ćete ići u kuhinju po novu porciju hrane, te stoga koristiti manje kalorija.

Da li je teško držati se toga?

Ne, sve nije tako zastrašujuće kao što se čini na prvi pogled. Šta možete da jedete?

Možete kupiti sve proizvode koji su na “zelenoj listi” u najobičnijem supermarketu, tako da možemo sa sigurnošću preporučiti F-Faktor dijetu čak i lenjim devojkama. Dakle, treba da se fokusirate na dve grupe namirnica: sa proteinima i ugljenim hidratima visokih vlakana. Možete jesti meso (piletina, govedina, ćuretina), povrće, voće, celovite žitarice.

Dakle, možete jesti:     

avokado     

šargarepu

mahunarke     

kupus     

kruške     

narandže

borovnice     

maline     

pšenične klice     

hleb od celog zrna     

tamni pirinač

heljda     

ovsena kaša

Da li F-Faktor dijeta radi?

Naravno, niko vam ne može garantovati brzi i kardinalni rezultat, ali Instagram fotografije pre i posle daju nadu za učinkovitost ovog načina ishrane. Prosečan čovek jede 16 grama vlakana dnevno - znatno manje od norme 25-30 g. Prema istraživanjima, vlakna pomažu u zasićenju, smanjenju sekrecije insulina i povećanju količine masnih kiselina kratkog lanca. Ukratko, povećanje količine vlakana u ishrani treba da dovede do gubitka težine. Ali to nije sve, F-faktor:

1. Smanjuje holesterol do 30%

2. Stabilizuje šećer u krvi

3. Poboljšava rad creva

4. Izjednačava ten

5. Održava visok nivo energije

6. Pomaže kod nesanice

Bez obzira na to koliko ova dijeta izgleda bezopasno, još uvek je vredno potražiti savet lekara o promeni ishrane.

 

Povezane teme

Fitnes

Let's dance: najbolji plesovi za oblikovanje tela

Različiti plesni stilovi vam mogu pomoći da postanete vitki i fit!

Parfemi

L'Arc - arome arhitekture

Arhitektura se često naziva „zamrznuta muzika“, a parfimerija stalno koristi muzičke pojmove.

Make up

L'Oreal Paris je lansirao zajedničku kolekciju šminke sa Karlom Lagerfeldom

Dizajner Karl Lagerfeld lično je učestvovao u razvoju linije!

Fitnes

Koliko kofeina dnevno sme da se unese

Neka digne ruku onaj ko ima sreće da može da preživi naporan radni dan bez kafe.

Parfemi

Miris kiše: parfemi sa aromom svežine

Parfemi koji mirišu na kišu idealni su za prve dane jeseni.

Trendovi

Izbor urednice lepote: 10 neodoljivih

Septembar...vreme za nove početke!

Make up

Kim Kardašijan je lansirala kolekciju kozmetike sa Vini Harlou

Kim Kardašijan je najavila saradnju sa manekenkom Vini Harlou.

Nega kože

Kako zadržati preplanuli ten do kasne jeseni

Jednostavne preporuke koje će vam omogućiti da zadržite preplanuli ten što je duže moguće.

Fitnes

Kako raditi jogu sa mačkom

Motivacija je potrebna za bilo koji posao - ponekad pronaći je u sportu nije baš jednostavno.

Make up

10 najlepših rumenila za bilo koji ton kože

Napravili smo izbor najneobičnijih rumenila koja će odgovarati vlasnicima svih tipova kože.

Parfemi

Idealni za kancelariju: 6 mirisa sa čistim notama i laganim zvukom

Ova kolekcija sadrži mirise koji neće iritirati vas ili vaše kolege u kancelariji.

Fitnes

Lista nutricionista: proizvodi koji će vam dati energiju

Promena vremena pretvara nas u letargične i pospane ljude.

Kosa

3 načina da imate modernu frizuru ove jeseni

Ideje za sada i za narednu sezonu!

Make up

7 neobičnih činjenica o ruževima koje će vas iznenaditi

Od kosmičke vrednosti do kraljevskog priznanja!