grazia

Fitnes

Fitnes saveti Due Lipe

Britanska pevačica kosovskog porekla oduševljava svoje fanove vitkim rukama, odličnom figurom i snažnim nogama.

Dua Lipa trenira za vlastito zadovoljstvo, a ne za postizanje određenih rezultata - bilo da se radi o gubitku kilograma ili o relaksaciji. Pomoću njenih saveta možete shvatiti kako da vežbate, da se osećate puni energije i da održavate dobar oblik tela.

Britanska pevačica je toliko zauzeta rasporedom nastupa, snimanjem i pisanjem novih pesama, da njena želja za sportom postaje način da provede neko vreme u brizi o sebi. Obično preferira brze treninge, kao što je 15-minutni trening visokog intervala rano ujutro.

„Kada imam malo vremena, mešam različite vrste treninga i tražim nove opcije u gradovima u kojima se nalazim. Joga, pilates, boks.“

Nema strogih ograničenja

Dua Lipa naglašava da pokušava jesti što zdravije obroke. Devojka s vremena na vreme ne odbija da koristi slatkiše, ali pokušava da ograniči takvu potrošnju na dane kada ima malo posla. Ako jedem krofnu, padam u komu.

Slušajte muziku

Da bi se razveselila i poboljšala kardio, devojka uključuje svoju omiljenu muziku, najčešće sluša Bijose ili Level Up od Sijere.

Inspiracija jakim ženama

Ona takođe tvrdi da je inspirisana radom drugih jakih žena, kao što je Pink, koja je i fitnes guru. Ona ne radi sama, uprkos činjenici da se u srednjoj školi Dua Lipa bavila košarkom, a u svom detinjstvu gimnastikom.

„Uvek sam bila osoba koja je obećala da će od Nove godine početi sa redovnim treninzima u teretani. Uplatila bih članarinu, otišla dva puta u prvoj nedelji januara, a onda se nisam pojavljivala u sali ni jednom godišnje. Osećam da je to samo po sebi sasvim beskorisno.“

Odaberite odeću

Pevačica se ne pridržava jednog stila u odeći za trening. Sve zavisi od toga kakav trning ima  i kakvo je vreme. Ako je sada rano ujutro, a ja sam iscrpljena, uvek mi se čini da je potrebno nešto vrećastije i slobodnije. Ako radim pilates ili jogu, nosim helanke i grudnjak za trening.

Ako nema mogućnosti da ode u teretanu sa trenerom, devojka jednostavno ponavlja mali set kardio vežbi.

Opcija 1      

1 minut aktivnih skokova, 1 minutna vožnja sa visokim podizanjem kolena, minut "penjanja na planinu" 1 minut čučnjeva.

Opcija 2

1 minut "penjanja na planinu", 1 minut push up-a, 1 minutni plank, minut čučnjeva, minut udaraca.

Pročitajte još

Povezane teme

Make up

Moderna klasika - zavodljivi ruž sa satenskim finišom

Inspirisana starim Holivudom, neprolaznom lepotom i visokom modom prošlog veka – Aura je kreirala liniju od šest savršeno-kremastih nijansi ruževa koji će istaći vaše usne, negovat...

Nega kože

Zašto nam je noćna krema zapravo neophodna i kako odabrati onu pravu

Obezbedite svom licu najbolju negu tokom mirovanja, jer u tom periodu koža se regeneriše.

Nega kože

5 najvažnijih prednosti prirodnih dezodoranasa

Ukoliko već neko vreme razmišljate o tome da počnete da koristite prirodni dezodorans - shvatite ovo kao znak na koji ste čekali!

Nega kože

6 beauty koraka kojih se Dženifer Lopez religiozno pridržava

Jedna je od retkih slavnih osoba koja se zaklinje da nikada nije bila na estetskoj operaciji.

Nega kože

Ovih 7 navika čine da vaša koža izgleda starije - da li se pronalazite u njima?

Ukoliko ste se pitali zašto vaša koža izgleda starije nego što jeste - evo odgovora!

Make up

Da li si ti nova beauty savetnica?

Voliš šminku, pratiš trendove i volela bi da postaneš influenserka u beauty industriji? Može! Misliš da zvuči previše dobro da bi bilo istinito? Pročitaj Lenkinu priču i razmisli j...

Nega kože

Dermatolozi otkrivaju: Da li je kafa zapravo loša po našu kožu?

Naš omiljeni jutarnji, ali i napitak u kom uživamo tokom celog dana, možda ipak nije tako dobar za našu kožu. Međutim, da li smo spremni da ga se odreknemo?