Fitnes

Fitnes saveti pevačice Pink

Pop-rok pevačica Pink, koja je dobila nominaciju za „Gremi“ dvadeset puta, sa 39 godina, zadivljuje fanove ludim akrobatskim trikovima na svojim nastupima.

Ona mora da pronađe vremena za treninge, između priprema za česte nastupe, kao i brigu o dvoje dece, starosti od 8 i 2 godine. Ovo je težak zadatak sa kojim se sve majke suočavaju, ali Pink zna nekoliko životnih trikova koji će pomoći da se nosite sa teretom.

Počinje jutro kafom

Kao i mnoge moderne devojke, Pink se može probuditi tek posle šoljice kafe. Ali ona ne propušta doručak - pravi ljubitelj hranjivih koktela obavezno napravi mali smoothie kako bi ubrzala metabolizam i dobila dozu energije. Njen trener, posebno preporučuje koktel vode iz kokosa, avokada, borovnica i lanenog ulja. Pink takođe tvrdi da nikada ne odbija francuski tost, koji priprema njen muž.

Preferira ishranu baziranu na povrću

„Većinu vremena pokušavam da jedem stvarno zdravu hranu. Kada nisam na turneji, pravim veganska jela, iako ponekad jedem piletinu i ribu. Na turneji se energija troši brže, tako da uživam u hrani više nego inače.“ Ona ne izbegava visokokalorični obrok, ali uzima u obzir da ga treba konzumirati samo u vreme kada postoji mnogo fizičkog i psihičkog stresa. „Jako puno jedem na turneji, jer treniram četiri i po sata dnevno.

Prati telesni pokret

U svom postu na Instagramu, ispričala je o svojoj visini i težini nakon porođaja, ali je odmah naglasila koliko se dobro oseća. „Znam da ne postižem svoje ciljeve nakon rođenja drugog deteta, ali prokletstvo, ne osećam se debelo. Po rođenju svoje kćerke, Pink je ponovo želela da formira svoje telo, ali je takođe želela da nađe vremena da provede više vremena sa svojim detetom. Ona se fokusirala na to da bude "ljubazna" prema svom telu tokom prvih nekoliko godina. Volim da se osećam snažno. Ovo podržava moj stav više. Čak i ako ste umorni, vaše srce lupa i ne volite da trenirate - endorfini pomažu da budete u dobroj formi.

Kombinuje različite vrste treninga

Pink ne bira jednu vrstu treninga kako bi ostala u formi, već kombinuje veslanje, boks, ples, jogu, pilates, trčanje i biciklizam. Njen lični trener takođe stavlja poseban naglasak na treninge za trbušne mišiće i druge mišiće koji su posebno važni nakon porođaja. Trening se ponavlja 5-6 puta nedeljno, 90 minuta u isto vreme.

Primer njenog standardnog treninga može izgledati ovako:

Ponedljak - 1 sat kardio treninga u kombinaciji sa trbušnjacima i trčanjem. Takođe plus 30 minuta vežbi za grudi i ramena.

U utorak preferira da se koncentriše na rad nogu: 30 minuta trčanja laganim tempom, 30 minuta vežbi za noge, 30 minuta borilačkih veština.

Ono što je zanimljivo je da Pink ne broji broj ponavljanja, svaki dan se fokusira samo na lična osećanja. Po njenom mišljenju, nije bitno koliko možete da podignete - sve što je važno je kako osećate svoje mišiće.

Sreda je obično posvećena istezanju radi poboljšanja cirkulacije krvi: 30 minuta kardio, 30 minuta dizanja tegova, 30 minuta joge ili istezanja.

U četvrtak, petak i subotu Pink preferira da ponovi šemu, menjajući samo vežbe, ali ne i mišićne grupe na kojima se radi.

Ako nije na turneji, onda je nedelja dan kada se opušta i provodi vreme sa svojom porodicom. Obično šeta parkom, tako da se to može smatrati i vežbom.

 

heroine.ru

Povezane teme

Nega kože

LE BAIN DE CHANCE: šta ako kupanje postane vaš novi srećni ritual?

CHANEL predstavlja tri nova proizvoda iz linije CHANCE za negu tela koji podstiču sreću.

Fitnes

Šta se dešava sa telom nakon tuširanja hladnom vodom

Zašto je ledeni tuš koristan i kako se naviknuti?

Fitnes

3 mita o sagorevanju masti u koje morate prestati da verujete

Sagorevanje masti je ključni deo gubitka kilograma.

Kosa

Homemade maske za kosu – par koraka do blistavosti

Oduvek smo znali da je u prirodi spas, međutim tu mantru smo tek skoro počeli ozbiljno da primenjujemo.

Nega kože

Da li koristite kremu za predeo oko očiju?

Okoloočno područje je veoma osetljivo i nežno, a prve bore se najčešće javljaju upravo na ovom delu lica.

Trendovi

Manikir trendovi : minimalizam

Trend minimalizma je sve prisutniji u svetu mode i kozmetike. Jednostavnost i vraćanje prirodi su obeležili prethodnu godinu, a na tom tragu se i nastavlja.

Nega kože

Da li pravilno kombinujemo kreme sa različitim sastojcima?

Retko koja žena se oslanja na minimalizam u negovanju. Žene uglavnom koriste niz preparata, počev od pene za umivanje preko tonika ili micelarne vode do kreme ili seruma, uz naravn...

Nega kože

Hijaluronska kiselina i fileri Šta postižemo njima?

Hijaluronska kiselina u kremama je za mnoge najveći izum kozmetologije u poslednjih sto godina.

Make up

Gucci beauty noviteti kako bi vaše lice zablistalo nakon praznika

Postepeno se vraćamo u režim rada nakon praznika, a Gucci Beauty je predstavio novu podlogu Fluide De Beauté Fini Nature i prajmer Sérum De Beauté Fluide Soyeux.

Fitnes

Koliko često treba trenirati?

Ako ste ljubitelj fitnesa ili uživate da budete aktivni, sigurno ste se zapitali koliko treninga je našem telu dovoljno?

Nega kože

Slugging – novi trend u borbi protiv suve kože

Društvene mreže je zaludeo novi beauty trend – slugging. 

Fitnes

Hormonski stomak: zašto raste i kako ga se rešiti

Tanak struk je sinonim za vitkost i mladost, ali šta ako stomak ne želi da „ode“? Šta je uzrok "hormonskog stomaka" i kako se nositi sa tim?

Nega kože

Piling usana – zašto treba dati šansu ovom jednostavnom tretmanu

Tokom zime koža je suva i ispucala i zaslužuje više brige i nege nego inače. Isti je slučaj i sa usnama, s tim što se taj tretman iz nepoznatih razloga zaobilazi. Ispucalost usana...