Fitnes

Fitnes tajne Zoi Saldane

(1/6) Intervalni trening

Umesto dugačkih kardio-sesija i iscrpljujućeg treninga snage, Saldana preferira intervalnu metodu, koju praktikuje tri puta nedeljno. Devojka se kladi na 20-minutni trening, koji se lako može sprovesti i u teretani i u kući. Intervalni trening ne samo da sagoreva potkožno masno tkivo, već i poboljšava kardiovaskularni sistem. "Prvo, trideset sekundi trčim u mestu, a zatim čučnem, onda uzmem tešku loptu u rukama i radim čičnjeve.“ - kaže Saldana.

Povezane teme

Fitnes

Dvostruka korist: najbolji sportski treninzi protiv stresa

Pet vrsta vežbanja koje vam mogu pomoći da postanete srećniji i ublažite anksioznost.

Nega kože

Kako da se otarasite jagodičastih nogu

I šta su uopšte jagodičaste noge?

Nega kože

Hidrolat – kakav je to proizvod i čemu služi?

Neočekivani odgovor na pitanje da li kozmetički proizvod koji sadrži samo jedan sastojak može biti efikasan.

Fitnes

Šta se dešava sa telom kada jedemo urme

Urme se uzgajaju u mnogim tropskim regionima sveta.

Parfemi

Novi parfem Nina Ricci sa aromom karamele

Još jedna slatka jabuka Nine Ricci.

Fitnes

Vreme je da pokrenete organizam

Joga je idealan vid rekreacije koja krepi dušu i telo i svima se preporučuje.

Nega kože

Spa kao u Provansi: recept za piling za telo od lavande

Razmazite sebe kod kuće u najboljim tradicijama spa hotela u Provansi.

Parfemi

Top 10: najlepši parfemi koje treba isprobati ove jeseni

Pored garderobe, promena sezone zahteva i nove mirise.

Fitnes

Da li grožđe donosi višak kilograma?

Zavisi od toga kako (i koliko) ga jedete!

Make up

U bekstejdžu sa Luciom Picom: makeup look-ovi inspirisani modernim glamurom

Predstavljajući ready to wear proleće/leto 2021 kolekciju ove nedelje u Grand Palais-u u Parizu, moderna kolekcija Virginie Viard bila je zasnovana na mnoštvu monohromatskih staj...