grazia

Fitnes

Kako poboljšati imunitet tokom jeseni

Reći ćemo vam zašto treba jesti bakin kupus i kojim danima se ne treba svađati ni sa kim!

Najbolji način da se izbegne sezonska epidemija je prevencija.

Hrana

Vaš glavni prijatelj ove jeseni je đumbir. Dodajte ga u čaj i supu ili jedite svež (na primer, dodajte ga u salatu). Ne zaboravite na magična svojstva belog luka, posebno ako ste već bolesni. Oni koji ne mogu priuštiti da pojedu karanfilić trebalo bi da ga stavljaju u salate ili, na primer, u sveže ceđeni sok. I sećate se kako je u detinjstvu baka pažljivo nadopunjavala zalihe kiselog kupusa svake jeseni? U sezoni prehlade telo će podržati korisne bakterije u procesu fermentacije - probiotike. Većina imunih ćelija nalazi se u crevima, pa je veza između creva i vašeg imunološkog sistema najneposrednija. U ishranu dodajte i kisele krastavce.

Tuširanje

Nekoliko minuta pod mlazom ledene vode na kraju jutarnjeg tuširanja ubrzaće metabolizam, a on će zauzvrat povećati imunitet. Pokušajte sa krioterapijom - postupak ne samo da deluje na vašu figuru, već će i aktivirati adaptacione procese u telu. Nijedan virus ne može pristupiti tako pripremljenom imunitetu.

Trening

Fizička aktivnost pomoći će vam da ne uhvatite grip. Izaberite intervalne vežbe: glavna stvar je aktivno se uključiti i odmoriti se ne manje efikasno, tako da se nivo stresa ne povećava, već smanjuje. Stalni umor od fizičkog napora negativno utiče na nervni sistem, čineći ga ranjivijim. Ne zaboravite da sve mora biti uravnoteženo: ako volite boks, dodajte mirnije aktivnosti, na primer jogu.

Spavanje

Spavanje je glavno vreme za ponovno punjenje imunog sistema. Prvo vreme prirodnog "popravljanja" tela događa se u 22:00 - otprilike u to vreme počinje da se proizvodi hormon rasta, koji pomaže telu da se oporavi. Spavajte u potpunom mraku, bez svetlosnih ekrana telefona i televizora.

Upravljanje stresom

Stres nam u život dolazi redovno, u različitim oblicima i razmerama, ulje se dodaje na vatru smanjenjem broja sunčanih dana s dolaskom jeseni. Uvek imajte na umu važno pravilo - većina stvari o kojima brinemo nikada se neće dogoditi. Prihvatite ideju da je normalno nemati sve odjednom. I pažljivo gledajte fascinantan tok koji vas nosi kroz život. Zamislite - čak i svađa sa voljenom osobom može da oslabi vaše telo na par dana. Dakle, u vašem je interesu da odložite svađu za sledeći dan, a možda će i sama potreba za tim nestati. Odvojite vreme za meditaciju i jogu, prijavite se na masažu - emocionalno ćete se opustiti, a telo će vam zahvaliti zdravljem.

 

Pročitajte još

Povezane teme

Fitnes

7 načina da počnete sa fizičkom aktivnošću

Ponekad je teško sebe motivisati i početi sa vežbanjem...

Nega kože

Podignite skincare rutinu na viši nivo: Sjajni BLACK FRIDAY popusti za sve FOREO uređaje

Black Friday stiže, a sa njim i popusti na Foreo uređaje i to do 50 odsto!

Trendovi

5 trendi manikira koja nosimo ove zime

Uklapamo nokte sa novom sezonom.

Fitnes

Da li ste u pravu kada menjate obrok za smoothie?

Sve prednosti i zamke popularnog napitka.

Nega kože

Superfood kreme za telo: Ovo su 4 Garnier koje obožavamo!

Otkrijte vašu dnevnu dozu superhrane za kožu!

Nega kože

Kako ojačati barijeru kože

Zdrava kožna barijera može pomoći u odbrani od agresora iz okoline, poput sunca, zagađenja, hladnoće.

Nega kože

Cerave Retinol serum: Zaboravite na fleke od bubuljica i nepravilnosti na koži lica

Predstavljamo novu CeraVe Blemish Control liniju koja smanjuje nesavršenosti.

Make up

Zamke nanošenja šminke

Otkrivamo vam kako da vam make-up izgleda prirodno i kako da izbegnete zamke neadekvatne upotrebe proizvoda.

Nega kože

4 proizvoda protiv cističnih akni u koje se kune Kiki Palmer

Zvezda godinama vodi bitku protiv "ljutog" neprijatelja.