Fitnes

Najmodernija dijeta 2015 - Dash Dijeta

Ostavite detoksikaciju na nekoliko dana, i posvetite se DASH dijeti!

Dash dijeta je dizajnirana da smanji krvni pritisak. Ova filozofija zdrave ishrane je izmišljena pre nekoliko godina od strane istraživača sa američkog Nacionalnog instituta za srce, pluća i hematopoetski sistem. Nažalost, u to vreme nije uživala popularnost. Sada su se američki lekari i nutricionisti vratili Dash dijeti i tvrde da je upravo Dash dijeta najbolji način da skinete višak kilograma.

DASH dijeta - šta je to?

Pre svega, mi potpuno odustajemo od slatkiša i šećera i soli. Uglavnom se fokusiramo na posno meso i ribu, žitarice, povrće i voće. Ništa novo? Đavo je u detaljima.

Studije pokazuju da dve nedelje pogodno modifikovane ishrane snižavaju holesterol i pritisak! Očigledno da dijeta takođe štiti od razvoja raka, osteoporoze, dijabetesa, srčanih oboljenja i čak moždanog udara.

DASH dijeta - šta jesti?

Šta konzumirati u vašoj DASH ishrani? Osnova su: hleb, smeđi pirinač, testenina (veliki izvor vlakana). Ova baza treba da bude uključene u svaki obrok  Kao što je ranije pomenuto, veoma je važno voće i povrće. Prema pravilima DASH dijete treba jesti 4-5 puta dnevno. Napomena! Potrebno je da izaberete proizvode sa najmanjom količinom natrijuma, patlidžan, grašak, zelenu papriku, luk, asparagus, tikvice, bundeve, crvenu papriku, zelenu salatu, ananas, lubenicu, banane, borovnice, mandarine, kajsije, nektarine, jagode, višnje, grejp, jabuke, maline, crne i crvene ribizle, breskve, pomorandže, višnje, kivi i limun.

Takođe se preporučuju posni mlečni proizvodi, jogurt, kefir mleko sa 1 posto mlečne masti 2-3 puta dnevno. Kombinujte posao sa zadovoljstvom i dodajte obroku omiljenu voćni jogurt.

Prvenstveno treba izabrati posno meso (živinu) i morske ribe koje su izvor proteina, vitamina B, cinka i gvožđa.

Napomena -  Ove proizvodi ne treba jesti više od dva puta dnevno. Pet puta nedeljno možete jesti šaku oraha ili leblebija.

A sada lista ograničenja.

Da pokušamo da ne jedemo: puter, pavlaku, masno meso, mast, beli hleb, kolače, slane, grickalice, prerađene proizvode, crveno meso, alkoholna pića.

I na kraju, uzimajte najmanje 1,5 litara vode dnevno!

 

Povezane teme

Nega kože

4 beauty lekcije Žizel Bundšen

Pridržavajte se ravnoteže između posla i života, budite bliži prirodi i druge tajne supermodela.

Fitnes

5 namirnica koje izazivaju nadutost

Morate prilagoditi uobičajenu ishranu.

Parfemi

Pink winter: nova Dior aroma voća i bobica

Modna kuća Christian Dior predstavlja novi miris Dior Rouge Trafalgar koji je dopunio parfemsku kolekciju Maison Christian Dior.

Make up

Kolekcija šminke Givenchy posvećena kineskoj Novoj godini

Givenchy predstavlja limitiranu kolekciju Prisme Libre & Le Rouge povodom kineske Nove godine.

Fitnes

8 znakova nedostatka kalijuma u organizmu

Kako prepoznati manjak minerala u organizmu?

Make up

Kolekcija šminke Lunar Illusions brenda M.A.C za kinesku Novu godinu

Puder, karmin, rumenilo i senke ukrašeni su uzorcima iz Zabranjenog grada u Pekingu i obećavaju da će postati talismani dobre sreće za narednu godinu.

Make up

Pet najboljih mat ruževa koje ćemo kupiti u 2020.

Ovi novi proizvodi ne ostavljaju tragove na odeći, ne isušuju usne i mogu izdržati ceo radni dan, ostajući na svom mestu.

Kosa

Želite lepu i zdravu kosu?

Saznajte koji su to profesionalni tretmani namenjeni za kućnu upotrebu i praktični saveti koji će vašu kosu maksimalno revitalizovati.

Parfemi

Natali Portman u novoj kampanji Miss Dior Rose n'Roses

Natali Portman blista u haute Couture haljini u reklamnoj kampanji za novi miris Miss Dior Rose n'Roses.

Fitnes

Kako prevazići migrenu: 6 načina

Prirodne metode za uklanjanje glavobolje!

Fitnes

Šta se događa sa telom kada jedemo mandarine

Koliko je novogodišnje voće bogato? Otkrivamo devet neverovatnih detalja!