grazia

Fitnes

Tajne mladosti: kako trenira i šta jede Šeron Stoun

Kako bi u šezdesetoj godini izgledala sjajno na crvenom tepihu, Šeron Stoun ulaže mnogo truda.

Pravilna ishrana i sport su ključni izvori njenog dobrog izgleda i blagostanja. Godine 2001. glumica je iskusila moždani udar i obnavljala svoje telo dve godine, ponovo naučivši da hoda i govori. Nakon toga, revidirala je svoje poglede na starenje i zdravlje.    

„Imala sam krvarenje u mozgu devet dana. Postotak preživelih nakon onoga što sam ja preživela je vrlo mali, ali nekako sam uspela. Onda sam dve godine učila da ponovo hodam, pričam i čitam. Posle toga, svaki razgovor o borama mi se čini smešnim.“ – kaže Šeron Stoun.

Redovni treninzi

 "Sada se svaki moj trening razlikuje od prethodnog, fokusiram se na različite grupe mišića", kaže Šeron Stoun. Glumica posećuje fitnes klub četiri ili pet puta nedeljno, kombinujući različite vežbe: treninge snage, pilates, istezanje, jogu i ples.

Moć ishrane

 Šeron Stoun smatra da je ona centralna u borbi za zdravlje i mladost. U njenoj ishrani nema alkohola, čemu je Madona doprinela. Tačnije, njen primer. Šeron je pitala svog trenera: „Šta ja ne radim, a šta ona radi?“. Trener je rekao: "Mislim da ne pije alkohol." Onda sam odlučila da potpuno eliminišem alkohol iz svog života tri meseca. I videla sam veliku razliku." Osim alkohola, ona nikada ne jede gluten, industrijsku hranu ili čak kafu. Zamenila je kafu zelenim čajem.

Glumica kaže da se njena ishrana mnogo promenila nakon selidbe iz Pensilvanije. U njihovoj domovini većina jela sastojala su se od pirea i umaka. Ali sada, u srcu obroka, postoje samo namirnice sa niskim glikemijskim indeksom: leća i povrće. Ona takođe redovno jede nemasnu ribu, meso živine, heljdinu kašu, divlji pirinač i može po volji da priušti mesni odrezak. "Ne jedem mnogo prerađene hrane, iako ne mogu da izbacim čips iz glave!", izjavila je glumica u intervjuu. Još jedno zanimljivo pravilo za Šeron Stoun je da kuva kod kuće.

Inspiracija

Za ulogu supruge Arnolda Švarcenegera u filmu iz 1990. godine, kao što glumica priznaje, zaista je trebalo da radi na sebi: "Morala sam da podižem veoma težak teret i svaki dan treniram karate. Komunikacija sa Švarcenegeromm ju je ubedila da dobar fitnes program može sve promeniti. Svi mi trebamo ljude koji će nas podstaknuti da se promenimo i svojim primerom nas navedu da se promenimo na bolje.

Mentalno zdravlje

Fizičko zdravlje je važno, ali često zaboravljamo na mentalno zdravlje. Šeron Stoun se brine o psihološkom stanju na ovaj način: dobro spava, diše duboko, brine o svom vrtu i praktikuje budizam.

 

 marieclaire.ua

Pročitajte još

Povezane teme

Make up

25 efektnih načina da nosite ajlajner - ove i svake naredne sezone!

Ukoliko ne možete da zamislite svoju makeup rutinu bez ajlajnera, donosimo vam čak 25 nhovih načina da ga ponesete ovog leta - ali i inače!

Fitnes

Kako mršaviti uz pomoć joge: Tri najvažnija pokreta, kako da vežbate i zašto da je praktikujete

Vreme je za uspostavljanje novih navika i joga je naš logičan izbor, a kada pročiate ovaj tekst, sve su šanse da će biti i vaš.

Nega kože

5 stvari koje nikako ne treba koristiti za negu lica

Predstavljamo vam 5 sastojaka koje bi trebalo izbegavati i predlažemo alternativu.

Kosa

Zašto su francuske šiške fenomenalan izbor u 30, 40 i 50-im godinama dokazuju Monika Beluči, Žan Damas i Margo Robi

Svi vi koji mislite da šiške ne pristaju vašem licu mi smo tu da vas podstaknemo da razmislite još jednom, a najveći razlog za to krije se upravo u francuskim šiškama

Nega kože

5 razloga da već danas uvedete ružinu vodicu u vašu beauty rutinu

Ružina vodica ima lekovitu moć, a u tekstu pročitajte na koji način će da vam pomoći da negujete svoje lice baš onako kako ono zaslužuje

Nega kože

#BeautyTips: 5 lakih koraka za blistavu kožu o kojima možda nisi razmišljala

Svaka od nas sanja o blistavom tenu, ali osim posvećenosti i upornosti, zaista nam nije potrebno mnogo da bismo postigle ovaj beauty cilj.

Nega kože

Otkrivamo: Kako se neguju poznati?

Kada se ugase svetla reflektora, slavne dame čijoj lepoti se divimo obične su žene poput nas, u stalnoj potrazi za najboljim načinima da sačuvaju blistavost tena i mladolik izgled....

Trendovi

Izdvajamo najbolja beauty izdanja sa Filmskog festivala u Kanu

Ako je sudeći prema beauty izdanjima sa crvenog tepiha, i ove godine u modi su prirodna šminka i nonšalantna frizura - i to nam se jako dopada!

Kosa

Seda kosa postala je favorit sezone: Otkrivamo zašto da je nosite i kako da je negujete

Kolika je moć crvenog tepiha to bi trebalo da nam je do sada jasno, pogotovo onog u Kanu, a ponajviše kada njime prošetaju Endi Mekdauel, Helen Miren i Džodi Foster - glavni krivci...

Trendovi

Od pastelnih boja do efektnih crteža: Donosimo ti 40 ideja za tvoj sledeći manikir

U potrazi si za sledećim manikirom koji ćeš sa ponosom nositi ovog leta? Donosimo ti čak 40 novih ideja!

Kosa

8 saveta za letnju negu kose

Izloženost sunčevim zracima, slanoj vodi ili onoj u bazenu može izazvati niz oštećenja, ukoliko se ne preduzmu određene mere zaštite.

Trendovi

Sve što ste želele da znate o laminaciji obrva

San o prirodnim, gustim, začešljanim i definisanim obrvama ostvarićete novim tretmanom koji je zaludeo svet poznatih!

Fitnes

8 malih navika koje će ti pomoći da živiš zdravije

Jedini razlog zašto tvoji režimi ishrane i treninga ne uspevaju je zato što previše očekuješ od sebe - odjednom. Promeni filozofiju i kreni od ovih malih, ali delotvornih navika.

Kosa

Ovo su najbolje frizure za leto koje jedva čekamo da isprobamo!

Ne znaš šta da radiš sa kosom? Otkrivamo ti čak 40 frizura koje možeš da isprobaš!

Fitnes

Koliko kalorija dnevno zaista treba da unosiš?

Bez obzira na to da li želiš da smršaš, ugojiš se ili pak održavaš kilažu, dnevni unos kalorija je od ključne važnosti.