grazia

Fitnes

Tajne mladosti: kako trenira i šta jede Šeron Stoun

Kako bi u šezdesetoj godini izgledala sjajno na crvenom tepihu, Šeron Stoun ulaže mnogo truda.

Pravilna ishrana i sport su ključni izvori njenog dobrog izgleda i blagostanja. Godine 2001. glumica je iskusila moždani udar i obnavljala svoje telo dve godine, ponovo naučivši da hoda i govori. Nakon toga, revidirala je svoje poglede na starenje i zdravlje.    

„Imala sam krvarenje u mozgu devet dana. Postotak preživelih nakon onoga što sam ja preživela je vrlo mali, ali nekako sam uspela. Onda sam dve godine učila da ponovo hodam, pričam i čitam. Posle toga, svaki razgovor o borama mi se čini smešnim.“ – kaže Šeron Stoun.

Redovni treninzi

 "Sada se svaki moj trening razlikuje od prethodnog, fokusiram se na različite grupe mišića", kaže Šeron Stoun. Glumica posećuje fitnes klub četiri ili pet puta nedeljno, kombinujući različite vežbe: treninge snage, pilates, istezanje, jogu i ples.

Moć ishrane

 Šeron Stoun smatra da je ona centralna u borbi za zdravlje i mladost. U njenoj ishrani nema alkohola, čemu je Madona doprinela. Tačnije, njen primer. Šeron je pitala svog trenera: „Šta ja ne radim, a šta ona radi?“. Trener je rekao: "Mislim da ne pije alkohol." Onda sam odlučila da potpuno eliminišem alkohol iz svog života tri meseca. I videla sam veliku razliku." Osim alkohola, ona nikada ne jede gluten, industrijsku hranu ili čak kafu. Zamenila je kafu zelenim čajem.

Glumica kaže da se njena ishrana mnogo promenila nakon selidbe iz Pensilvanije. U njihovoj domovini većina jela sastojala su se od pirea i umaka. Ali sada, u srcu obroka, postoje samo namirnice sa niskim glikemijskim indeksom: leća i povrće. Ona takođe redovno jede nemasnu ribu, meso živine, heljdinu kašu, divlji pirinač i može po volji da priušti mesni odrezak. "Ne jedem mnogo prerađene hrane, iako ne mogu da izbacim čips iz glave!", izjavila je glumica u intervjuu. Još jedno zanimljivo pravilo za Šeron Stoun je da kuva kod kuće.

Inspiracija

Za ulogu supruge Arnolda Švarcenegera u filmu iz 1990. godine, kao što glumica priznaje, zaista je trebalo da radi na sebi: "Morala sam da podižem veoma težak teret i svaki dan treniram karate. Komunikacija sa Švarcenegeromm ju je ubedila da dobar fitnes program može sve promeniti. Svi mi trebamo ljude koji će nas podstaknuti da se promenimo i svojim primerom nas navedu da se promenimo na bolje.

Mentalno zdravlje

Fizičko zdravlje je važno, ali često zaboravljamo na mentalno zdravlje. Šeron Stoun se brine o psihološkom stanju na ovaj način: dobro spava, diše duboko, brine o svom vrtu i praktikuje budizam.

 

 marieclaire.ua

Pročitajte još

Povezane teme

Fitnes

7 načina da počnete sa fizičkom aktivnošću

Ponekad je teško sebe motivisati i početi sa vežbanjem...

Nega kože

Podignite skincare rutinu na viši nivo: Sjajni BLACK FRIDAY popusti za sve FOREO uređaje

Black Friday stiže, a sa njim i popusti na Foreo uređaje i to do 50 odsto!

Trendovi

5 trendi manikira koja nosimo ove zime

Uklapamo nokte sa novom sezonom.

Fitnes

Da li ste u pravu kada menjate obrok za smoothie?

Sve prednosti i zamke popularnog napitka.

Nega kože

Superfood kreme za telo: Ovo su 4 Garnier koje obožavamo!

Otkrijte vašu dnevnu dozu superhrane za kožu!

Nega kože

Kako ojačati barijeru kože

Zdrava kožna barijera može pomoći u odbrani od agresora iz okoline, poput sunca, zagađenja, hladnoće.

Nega kože

Cerave Retinol serum: Zaboravite na fleke od bubuljica i nepravilnosti na koži lica

Predstavljamo novu CeraVe Blemish Control liniju koja smanjuje nesavršenosti.

Make up

Zamke nanošenja šminke

Otkrivamo vam kako da vam make-up izgleda prirodno i kako da izbegnete zamke neadekvatne upotrebe proizvoda.