Fitnes

Večna mladost: male tajne žena iz Japana

Glatka koža, tonirano telo i srećan osmeh na licu – tako izgleda većina žena iz Japana.

Stanovnici "zemlje izlazećeg sunca" ne odbijaju ukusnu hranu i smatraju da je hodanje najbolji sport. Saznali smo nekoliko tajni večne mladosti žena iz Japana.

Jedite ukusno i zdravo

Nijedna prava Japanka neće odbiti ukusan doručak i desert. Ova činjenica može šokirati pristalice zdrave ishrane, ali glavna tajna ishrane japanskih žena leži u onome što jedu. Glavni deo ishrane ovih devojaka sastoji se od morskih plodova i povrća. Umesto hleba, jedu pirinač, a salate su sa začinima. Doručak, ručak i večeru služe na lepo postavljenom stolu, polako jedu, uživaju u svakom zalogaju i završavaju obrok sa blagim osećajem gladi. Da bi hrana donela ne samo sitost, već i zadovoljstvo, služi se u malim porcijama u prelepim posudama.

Obavezni atribut na stolu je zeleni čaj ili bilo koji biljni napitak. Japanke veruju u pročišćavajuće osobine čaja, a zahvaljujući kofeinu brzo se bude. Odnos žena iz Japana prema ishrani je takođe važan - briga o sopstvenom telu i duhu, devojke koriste samo ono što će dati koristi telu. Na primer, vode računa o stanju kože i dnevno koriste proizvode koji sadrže Omega-3, odnosno ribu, morske plodove, zeleno povrće, pasulj i voće.

10.000 koraka dnevno

U Japanu je potvrđeno da deset hiljada koraka dnevno smanjuje rizik od srčanog udara i atrofije mišića, a takođe pomaže da izgledate vitko i svežije. Stanovnici Japana su osetljivi na svoje fizičko zdravlje, i stoga često odbijaju automobile i javni prevoz, preferirajući bicikle. Pored toga, žene iz Japana često vežbaju aikido. Borilačke veštine čine impresivan deo kulturne riznice nacije, a Japanke aktivno vežbaju u parkovima i na sportskim terenima.

Takva fizička aktivnost ne samo da im daje više samopuzdanja već im pomaže da formiraju lepe mišiče. Istezanje zauzima važno mesto u životu žena. Od mladih godina, Japanke su naviknute na istezanje mišića, a uz ovu zdravu naviku ulaze u odrasli život.

Topla kupka

Zbog vulkanske aktivnosti u Japanu postoji ogroman broj toplih izvora. Kupanje u takvom izvoru obogaćuje ljudsko telo esencijalnim mineralima i kiseonikom, čime se smanjuju nivoi stresa i poboljšava spavanje. Zaposlene žene zamenjuju tradicionalno kupanje toplom kupkom sa mirisnim solima i uljima, što takođe ima blagotvorno dejstvo na telo i kožu.

Kada je reč o kozmetici biraju prirodne proizvode. Zahvaljujući zdravoj ishrani i nedostatku šećera, koža Japanki ne gubi prelepu belu nijansu, koja ostaje u odličnom stanju dugi niz godina.

Ljudi u Japanu su u stalnoj opasnosti zbog pretnje od zemljotresa. Zato cene svaki trenutak više od drugih i tretiraju svoje telo i dušu kao blago.

foto:vogue.ua/cosmo.ru

Povezane teme

Make up

Zoe Kravic lansira mini kolekciju ruževa sa YSL Beaute

Ne tako davno, Zoe Kravic je na Instagramu objavila fotografiju pod nazivom „Me + YSL Beauté!

Trendovi

Mili Bobi Braun je lansirala kozmetički brend za generaciju Z

Mlada glumica predstavila je fanovima novi etički brend!

Make up

Natrag u osamdesete: nosite neon makeup ovog leta

Senke, maskara, ruž za usne... sve je pod impulsom neon trenda ovog leta.

Kosa

5 pravila koja će spasiti kosu tokom letnjih odmora

Nije tajna da se tokom letnjih odmora opšte stanje kože primetno pogoršava.

Trendovi

6 novih trendova u manikiru sa Instagrama

Mnogi beauty trendovi postali su popularni zahvaljujući društvenim mrežama.

Make up

Nova crno-bela kolekcija šminke Chanel

Modna kuća Chanel već je predstavila jesenju kolekciju šminke.

Fitnes

11 proizvoda za prirodno održavanje kolagena

Da biste uštedeli na skupim procedurama u budućnosti, dodajte neke korisne proizvode svojoj ishrani.

Parfemi

Namenjen mladim ženama - Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight

Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight otkriva miris rascvetane ruže i predstavlja putovanje u svet žena.

Trendovi

Selena Gomez lansira sopstveni beauty brend

Zvanično, Selena Gomez još nije najavila ništa, ali budni novinari otkrili su da je ovog leta registrovala novi zaštitni znak za sopstveni brend kozmetike.

Make up

Jesenja kolekcija šminke Essence of Shadows - Givenchy

Izgleda da je makeup direktor brenda Givenchy, Nikolas Dežen, pravi čarobnjak.

Make up

Agent Provocateur je objavio kolekciju šminke

Sada u ponudi brenda možete pronaći ne samo razigrano donje rublje, kreme za telo i mirise, već i proizvode za vašu kozmetičku torbicu.

Make up

Beauty hit lista

Leto je u punom zamahu, sunčani dani i dalje inspirišu.

Parfemi

Karin Rojtfeld je lansirala 7 parfema koje je posvetila bivšim ljubavnicama

Bivši glavni urednik francuskog Vogue-a i osnivač časopisa CR Fashion Book vezana je ne samo za modnu, već i za beauty industriju.