Make up

7 neobičnih činjenica o ruževima koje će vas iznenaditi

Od kosmičke vrednosti do kraljevskog priznanja!

Činjenica br. 1: najskuplji ruž na svetu košta više od automobila. Na listi zapanjujuće skupih predmeta svakodnevice, negde između hamburgera sa zlatnim listom preko crnog kavijara i platinaste koktel-tubice, nalazi se i šminka u zlatnoj futroli koja je okružena dijamantima. Govorimo o karminu Guerlain KissKiss Gold and Diamonds, koji je objavljen 2007. i koštao je 62 hiljade dolara. Od „običnih“ KissKiss ruževa, granica se razlikovala samo u dragocenom „omotaču“ – da bi žene arapskih šejkova koje su kupile ovo blago bile smirene kolekcija je bila dopunjena.

Činjenica br. 2: karmin pojačava moral i mi to nismo smislili, već britanski premijer Vinston Čerčil. Upravo je on naredio lansiranje ruža za usne u Velikoj Britaniji tokom Drugog svetskog rata, jer "povećava moral stanovništva". Proizvodnja bilo koje druge kozmetike u zemlji u to vreme je bila obustavljena.

Činjenica br. 3: „Efekat ruževa“ je stvarni pojam u ekonomiji. Njegova suština se svodi na činjenicu da prodaja ruževa za usne uvek raste kada padne ekonomija neke zemlje ili regiona. Dakle, tokom recesije 1999-2000 u Sjedinjenim Državama naučnici su zabeležili rast prodaje kozmetike za usne za četiri procenta, dok su odeća, nakit i nameštaj pokazali znatno skromniju, ako ne i negativnu dinamiku. Ekonomisti objašnjavaju „efekat ruža“ željom da se udovolji ugodnoj sitnici kada nema novca za ozbiljne kupovine, a raspoloženje zbog nestabilne situacije okolo je nevažno.

Činjenica br. 4: sa karminom izgledate pametnije. Pa, ili barem profesionalnije. Studija koju su sproveli naučnici sa Univerziteta Harvard u saradnji sa Procter & Gamble dokazala je da zaposlene sa šminkom kolege ocenjuju kao kompetentnije i kvalifikovanije.

Činjenica br. 5: šminka je postala popularna zahvaljujući filmu. Sada je ruž jedan od najpopularnijih kozmetičkih proizvoda: prema statistici, 81% žena u svetu ga koristi. Za poređenje, 64% koristi tonske kreme i pudere, a oko 54% ​​rumenilo. Svoju popularnost ruž duguje crno-belim nemim filmovima 20-ih godina prošlog veka - bum u prodaji istorijski se poklopio sa pojavom prvih filmskih zvezda.

Činjenica br. 6: Elizabeta I izumila je olovke za usne. Kraljica Engleske Elizabeta I bila je luda za ružem. Prema glasinama, upravo je ona izmislila podlogu za usne tako što je pomešala pigment, drobljeni gips, vosak i mast i „spakovala“ smesu u olovku za pisanje. Engleska monarhinja je verovala u lekovitu moć šminke i tonirala je usne kad god se nije osećala dobro. Istoričari tvrde da je na smrtnom krevetu na usne nanela pola tube ruža.

Činjenica br. 7: crveni ruž zaista upada u oči. Prema istraživanju na Univerzitetu u Mančesteru, muškarci najduže gledaju žene sa usnama obojenim crvenim karminom. Muškarci su u proseku držali oči 7,3 sekunde. Za poređenje, ispitanici su gledali devojke sa ružičastim ružem otprilike 6,7 sekundi, a devojke sa neobojenim usnama 2,2 sekunde.

elle.ru

Povezane teme

Nega kože

10 beauty saveta za jesen

Pronađite brzo i jednostavno rešenje, saznajte nešto što možda niste znali i unapredite vašu negu lica i tela za predstojeći hladni period.

Fitnes

Studija otkriva - Anoreksija nije samo mentalni poremećaj

Takođe je povezana sa metaboličkim procesima.

Fitnes

Čitava istina o gvožđu: kako utiče na telo i ko ga treba piti

Da li je vredno prihvatiti popularni velnes trend? Doktor odgovara!

Trendovi

Moramo isprobati: pametna ogledala

Ogledalo je otkriće zlata vredno, ali vremena prolaze i u savremenom svetu nije dovoljno samo da vidimo svoj odraz.

Nega kože

Kako zaštititi kožu od zagađenog vazduha

Kako se izboriti sa zagađenim vazduhom tokom jeseni i zime?

Parfemi

Sestre Kardašijan lansiraju kolekciju mirisa

Kim, Kortni i Kloi Kardašijan najavile su lasniranje zajedničke kolekcije mirisa.

Fitnes

Kako poboljšati imunitet tokom jeseni

Reći ćemo vam zašto treba jesti bakin kupus i kojim danima se ne treba svađati ni sa kim!

Nega kože

Najpopularniji tretmani lepote među milenijalcima

Kako generacija Y produžava mladost i čuva lepotu?

Parfemi

Hedi Slimane otvara Celine butik parfema

Hedi Slimane, kreativni direktor francuskog doma Celine, predstavio je liniju parfema u avgustu.

Make up

Sve što treba da znate o transparentnom puderu

Verovatno ste videli beli puder na policama kozmetičkih prodavnica ili kod šminkera.

Fitnes

7 prednosti soka od aloja vere

Aloja vera može izlečiti rane i opekotine, ali to nije jedino lekovito dejstvo ove čarobne biljke.