Nega kože

High - tech nega kože

Moćni sastojci, preparati i gedžeti za svakodnevnu negu koji ne koštaju mnogo, a pružaju profesionalne rezultate.

Istraživanja su pokazala da smo za negu kože voljni da izdvojimo najviše novca, jer na taj način zapravo ulažemo u budućnost. Ali, poslednjih godina, pojavili su se premijum brendovi koji koštaju manje i prave konkurenciju luksuznom delu beauty tržišta. Recimo da je sve pokrenuo Ordinary brend. Od kada je on stupio na scenu, uzdrmalo se celo tržište. Ponudili su korisnicima formule bazirane na nauci, a po ceni Starbucks kafe.

Proizvodnja luksuznih proizvoda najčešće vredi između osam do deset posto od njihove prodajne vrednosti, što uključuje pakovanje i kutiju, ali i samu formulaciju. Tako da 50 do 60 odsto od prodaje ide direktno prodavcu, a ostatak radnicima, marketingu i korporativnom rukovodstvu. Pitanje koje se nameće jeste kako da pametno potrošite svoj teško zarađen novac na formulu, a ne na sve ostalo? Pa, nije lako, to je sigurno. Vrlo često, nije sam sastojak skup, već tehnologija ili sistem koji će omogućiti da on postane efikasan. Na primer, retinol kao sastojak uopšte nije skup, kilogram može da košta oko 30 evra. Ali kada želite da koristite takozvani retinol u kapsuli (encapsulated retinol) sa lipozom tehnologijom kako bi ga učinili manje iritantnim, on košta čak 270 evra za jedan kilogram.

Dobre vesti su da u novoj eri nege kože možete doći naprednih tehnologija i izvanrednih formulacija bez davanja mnogo novca - ako znate gde da tražite. A u nastavku vam predstavljamo poslednje pametne preparate koje možete sebi priuštiti i kada imate ograničen budžet.

NOVI NIVO HIDRATACIJE

Hijaluronska kiselina je uveliko poznata, kao i njene moći hidratacije. Činjenica da može da drži i do hiljadu puta svoje težine u vodi - postao je kliše. Međutim, pored nje, sada postoji još jača supstanca pod nazivom poliglutaminska kiselina koja je bagata peptidima iz sojinog semena. Iako vrlo nova na sceni nege, rezultati koje je dala su impresivni. Može da zadrži do deset puta više vode u odnosu na hijaluronsku kiselinu. S obzirom da je to novina na ovom polju, možda nemate puno poverenja, pa ćete ipak odabrati već isprobanu hijaluronsku kiselinu. O poliglutaminskoj kiselini ćemo tek slušati u budućnosti, a jedan od prvih brendova koji je uvrstio u svoj proizvod jeste The Inkey List.

RECITE ZBOGOM PIGMENTACIJI

Mnogi proizvodi obećavaju brisanje fleka i neželjene pigmentacije sa lica, ali malo njih to zaista radi. Tu dolazi u pomoć Eucerinov novi proizvod u obliku duplog seruma. Na njegovoj formulaciji se radilo čitavih deset godina i glavni aktivni sastojak jeste thiamidol. On blokira enzime tirosinaze koji su odgovorni sa proizvodnju melanina. U Eucerinu tvrde da je ovo revolucionaran proizvod koji zaista daje vidljive rezultate posle redovne upotrebe od najmanje četiri nedelje.

NEGA UZ POMOĆ MIKRO-STRUJE

Poslednjih godina, gedžeti za negu lica postali su ultrapopularni i sve su pristupačniji prosečnom korisniku. Rekli bismo da je sve počelo od brenda Clarisonic, pa se onda pojavio i Foreo, te sada u ponudi postoji gomila sličnih proizvoda na bazi različitih tehnologija. Jedan koji je nama privukao pažnju i koji koristi čak i čuvena britanska šminkerka Lisa Eldridž jeste NuFace spravica. Uz pomoć mikro ili niske struje, koja je odavno poznata kao benefitna za organizam, povećava se proizvodnja ćelija u oraganizmu i tkivo brže zarasta. NuFace sprava tonira i zateže kožu vremenom, a koristi se samo pet minuta dnevno. Kao da imate profesinalni tretman - kod kuće.

VODOM PROTIV NEPRAVILNOSTI

Kada pomislite na vodenu strukturu i negu kože, sigurno da nemate ideju da ćete postići nešto posebno. Ali nemojte da vas tečna tekstura zavara. One su često mnogo moćnije od teških krema koje samo mogu da zapuše pore. To je slučaj sa tonicima koji sadrže voćne kiseline. Dovoljno je da ih koristite svako veče posle čišćenja i imaćete zaglađenu teksturu lica i čiste pore. Ukoliko osetite blago ili malo jače peckanje, ne brinite, to je normalno i zapravo dobro, i znak da proizvod radi svoj posao

MOĆNI ČISTAČI

Sredstva za čišćenje su proizvodi koji imaju vrlo važnu ulogu. Za zdravu i lepu kožu, večernje čišćenje kože je najvažniji korak, jer na taj način uklanjate nečistoće. U tom smislu, nisu svi čistači isti, ali postoje oni koji su namenjeni i čišćenju lica i skidanju šminke, što znači da su moćni. Jedan od takvih je čistač u obliku čvrstog balzama i najpopularniji je Clinique Take The Day Off balzam. Međutim, brend The Ordinary je najzad predstavio dugo očekivani čistač koji rastvara šminku, a ujedno i čisti kožu. Baziran je na sastojku squalane, biljnom derivatu lipida koji se prirodno nalazi u našoj koži. U formi je gela i kada ga protrljate kroz prste on se pretvara u ulje, a na kraju u dodiru sa vodom postaje mlečan i tako uklanja sve nečistoće i čisti pore.

U nastavku vam otkrivamo najbolje preparate i gedžete za svakodnevnu negu koji će vam pružiti profesionalne rezultate.

 

Povezane teme

Make up

Zoe Kravic lansira mini kolekciju ruževa sa YSL Beaute

Ne tako davno, Zoe Kravic je na Instagramu objavila fotografiju pod nazivom „Me + YSL Beauté!

Trendovi

Mili Bobi Braun je lansirala kozmetički brend za generaciju Z

Mlada glumica predstavila je fanovima novi etički brend!

Make up

Natrag u osamdesete: nosite neon makeup ovog leta

Senke, maskara, ruž za usne... sve je pod impulsom neon trenda ovog leta.

Kosa

5 pravila koja će spasiti kosu tokom letnjih odmora

Nije tajna da se tokom letnjih odmora opšte stanje kože primetno pogoršava.

Trendovi

6 novih trendova u manikiru sa Instagrama

Mnogi beauty trendovi postali su popularni zahvaljujući društvenim mrežama.

Make up

Nova crno-bela kolekcija šminke Chanel

Modna kuća Chanel već je predstavila jesenju kolekciju šminke.

Fitnes

11 proizvoda za prirodno održavanje kolagena

Da biste uštedeli na skupim procedurama u budućnosti, dodajte neke korisne proizvode svojoj ishrani.

Parfemi

Namenjen mladim ženama - Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight

Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight otkriva miris rascvetane ruže i predstavlja putovanje u svet žena.

Trendovi

Selena Gomez lansira sopstveni beauty brend

Zvanično, Selena Gomez još nije najavila ništa, ali budni novinari otkrili su da je ovog leta registrovala novi zaštitni znak za sopstveni brend kozmetike.

Make up

Jesenja kolekcija šminke Essence of Shadows - Givenchy

Izgleda da je makeup direktor brenda Givenchy, Nikolas Dežen, pravi čarobnjak.

Make up

Agent Provocateur je objavio kolekciju šminke

Sada u ponudi brenda možete pronaći ne samo razigrano donje rublje, kreme za telo i mirise, već i proizvode za vašu kozmetičku torbicu.

Make up

Beauty hit lista

Leto je u punom zamahu, sunčani dani i dalje inspirišu.

Parfemi

Karin Rojtfeld je lansirala 7 parfema koje je posvetila bivšim ljubavnicama

Bivši glavni urednik francuskog Vogue-a i osnivač časopisa CR Fashion Book vezana je ne samo za modnu, već i za beauty industriju.