Nega kože

Iz Koreje s ljubavlju: zašto bi trebalo da volite esencije za lice

Esencija za lice je proizvod koji Korejke koriste već godinama. Od nedavno se koriste i kod nas, ali mnogim ženama nije jasno - kako, kada i zašto koristiti ovaj proizvod.

Koja je razlika između esencija od tonika ili seruma?

U smislu efikasnosti, esencija je slična serumu iako je konzistencija esencije više kao tonik. Ovo zaista može da dovede u zabludu. U stvari, esencija ili eliksir je poseban proizvod, koji, kao i serum, sadrži više aktivnih sastojaka nego krema. Ali za razliku od seruma, koji su dizajnirani za specifičan problem, eliksir ima više univerzalnih zadataka za negu kože.

Stoga su esencije pogodne za sve tipove kože. Razlika od tonika je u tome što esencija osim toniranja kože neguje i aktivnim sastojcima.

Kako funkcioniše:

eliminiše suvoću

obnavlja zdravu kožu

aktivno zasićuje vlagom (često su glavne komponente esencije sok od aloje, hijaluronska kiselina, glicerin, ekstrakt algi)

smiruje kožu

priprema epiderm za naknadnu negu, kao "provodnik" aktivnih komponenti.

Kada primeniti esenciju?

U korejskom ritualu nege, esencija je treći korak. Nanosi se posle tonika, ali pre seruma ili kreme. Redosled primene je sledeći: čišćenje (sredstvo za čišćenje, piling) - tonik - esencija - serum - krema. Korejci ne preporučuju upotrebu pamučnog jastučića za nanošenje esencije. Najbolje je da se proizvod zagreje u dlanovima, a onda nanese na kožu uz pomoć valjka za kožu lica.

Uprkos formuli koja je bogata aktivnim supstancama, esencija nije razlog za odbijanje kreme. Prvo, krema pomaže u održavanju vlage i aktivnih sastojaka u koži i produžava efekat esencije. Drugo, u jutarnjoj nezi ne možete bez SPF-faktora, koji se ne nalazi u esenciji, ali koji je prisutan u mnogim proizvodima za dnevnu negu.

U nastavku pogledajte sjajne esencije za lice koje će vašoj koži pružiti sve što joj je potrebno.

Povezane teme

Parfemi

Zvanično: Margo Robi je postala lice parfema Gabrielle Chanel Essence

Prva fotografija reklamne kampanje se pojavila na internetu i veoma je lepa!

Parfemi

Gianfranco Ferré Blooming Rose

Đanfranko Fere je bio italijanski modni dizajner koji je dobio nadimak „Arhitekta mode“, kako zbog svog dizajna, tako i zbog svoje arhitekture.

Fitnes

4 hormona zbog kojih dobijate na težini

I saveti, kako ih vratiti u normalu!

Trendovi

Top 10 beauty favorita za mesec jul

Mesec jul je stigao, a sa njim i novi proizvodi u našoj beauty rutini.

Nega kože

Deset grešaka koje narušavaju lepotu a koje činimo svakog jutra

Kada se ujutru probudimo, mehanički obavljamo neke radnje, specifične za našu rutinu.

Parfemi

7 parfema koji su savršeni za vrele letnje dane

Odabrati parfem za vruću letnju sezonu, koji će mirisati jednako dobro i u zagušljivoj metropoli i na prostranoj snežno beloj plaži je prava umetnost.

Make up

Boje leta

Pronađite look koji vam najbolje pristaje.

Make up

Šta treba znati o novom kozmetičkom brendu Lejdi Gage

Lejdi Gaga je objavila svoj vlastiti brend kozmetike – a evo zašto s nestrpljenjem čekamo lansiranje novih proizvoda.

Trendovi

Šta je kanabidiol i zašto svi pričaju o tome?

Nova komponenta koja može postati ogromni velnes trend!

Make up

Sto posto otporna

Pitate se kako da vam makeup traje i po najvećim vrućinama? Rešenje je dugotrajna i vodootporna šminka.

Fitnes

5 razloga za dodavanje spanaća dnevnoj ishrani

Objašnjavamo zašto je ovo povrće postalo pravi "kralj" u Francuskoj i u čemu zaista leži njegova korist.

Parfemi

Điđi Hadid je postala lice novog mirisa Wonderlust - Michael Kors

Američki model pojavila se u reklamnoj kampanji novog mirisa - Michael Kors Wonderlust.