grazia

Nega kože

Kako se pravilno sunčati: 8 saveta kozmetologa

 

Ove godine smo odlučili da se detaljno pozabavimo temom pravilnog sunčanja, jer ne bismo voleli da izgorimo, a zatim se ljuštimo i izgledamo kao hodajući "rak".

Zato smo se obratili za pomoć profesionalcima. Čitamo i pamtimo!

Leto je sjajno vreme za sunčanje i opuštanje na plaži čini da zaboravite na sve vaše brige. Ali, mnogi ljudi takođe zaboravljaju na najvažniju stvar - zaštitu kože. Dakle, tako često vidimo ljude sa kožom bolno crvene boje, a samo nekolicina se može pohvaliti lepo preplanulom kožom. Da biste dobili taman tan, a izbegli „spaljivanje“ kože na suncu trebalo bi slediti nekoliko jednostavnih pravila.

Pravilo broj 1

Nikada se ne izlažite suncu dok ne zaštitite kožu posebnim kremama za sunčanje. Sada na tržištu postoji mnogo inovativnih proizvoda koji sadrže ne samo SPF od UV zraka A i B, već i infracrvene i čak vidljivi spektar sunčevog zračenja. Oni štite kožu od negativnih efekata sunca. Gustina kreme za sunčanje može u velikoj meri da odredi ne samo njene osobine, već i da govori o njenom sastavu. Na primer, što je gušći agens, više fizičkih zaštitnih filtera (titanov dioksid, cink oksid) se dodaju u njega, što je krema laganija, to je više hemikalija. Ulje takođe ima mesto u vašoj kozmetičkoj torbi. Vlaži kožu dobro, štiti je od isušivanja i daje prekrasan sjaj. Ali, nažalost, ne može zaštititi kožu od štetnih efekata UV zračenja. Zato bi trebalo da koriste ulja tak kada koža stekne bronzanu boji.

Pravilo broj 2

Ne budite lenji i ne nanosite kremu za sunčanje 15-20 minuta pre nego što izađete napolje, već posle svakog plivanja.

Pravilo broj 3

Obratite pažnju na režim sunčanja i u periodu najveće sunčeve aktivnosti (od 11 do 16 sati) izbegavajte da boravite na suncu.

Pravilo broj 4

Potrebno je naneti kremu za sunčanje čak i na preplanuloj koži - kako bi se sprečilo foto-starenje. UV zračenje ima štetan uticaj na duboke slojeve kože, značajno povećava proizvodnju enzima koji uništavaju kolagen, elastin, hijaluronsku kiselinu, a uzrokuje i druge kompleksno reverzibilne procese. Ali najgora stvar je sposobnost UV zračenja da smanji rad imunološkog sistema kože. Zbog toga je bolja borba protiv infekcija, gubljenje sposobnosti da se vremenom prepoznaju i unište ćelije raka.

Pravilo broj 5

Budite sigurni da koristite odgovarajuće proizvode nakon sunčanja. Sadrže visoku koncentraciju umirujućih, hidratantnih i antiinflamatornih komponenti. Osim toga, oni su u stanju da brzo uklone crvenilo nakon dugog boravka na suncu, kao i da ubrzaju proces zaceljivanja i obnove kožu kada dođe do opekotina od sunca. U roku od 2 do 5 dana nakon povratka sa odmora, u prisustvu suvoće i zategnutosti kože, crvenila i drugih efekata preporučuje se da se i dalje koriste specijalizovani proizvodi.

Pravilo broj 6

Dve nedelje pre odmora preporučuje se uzimanje posebnih aditiva u hrani koji sadrže antioksidante i vitamine E, D i C. To će pomoći u zaštiti ćelija od slobodnih radikala i oksidativnog stresa. Ali bolje je to uraditi nakon konsultacije sa lekarom.

Pravilo broj 7

Nemojte koristiti pilinge sa velikim abrazivnim česticama tokom odmora i intenzivnog sunčanja, posebno ako imate osetljivu kožu - mikrotraume kože mogu dovesti do opekotina od sunca i uporne pigmentacije. Dugotrajno izlaganje suncu bez zaštite je glavni uzrok pigmentacije i bora na licu.

Pravilo broj 8

Takođe ne treba koristiti dekorativnu kozmetiku. Činjenica je da sadrži različite pigmente koji su sposobni da promene strukturu pod intenzivnim uticajem sunca, a to je štetno za kožu. Alternativno, može se pojaviti fotodermatitis.

foto:bazaar.ru

  

Povezane teme

Kosa

Zaboravite na sedu kosu uz ove namirnice

Činjenica je da sve više žena počinje da primećuje sedu kosu u mlađim godinama.

Fitnes

Barbie dijeta koju prati Margo Robi

Holivudska glumica otkriva svoje tajne ishrane dok se priprema za film o legendarnoj lutki.

Parfemi

5 zelenih mirisa koji će vas očarati svojom aromom

Zeleni mirisi su posebna porodica u klasifikaciji parfimerije.

Fitnes

Zašto je neophodna hidratacija tela i kako to postići

Svi znamo da je svakodnevno i često konzumiranje vode neophodno, ali mnogi od nas na to nisu navikli.

Fitnes

Kako napraviti ulje od đumbira i zašto vam je potrebno?

Sastojak za masažu koji pomaže u ublažavanju specifičnih bolova, umora i iritacije i povećanju libida.

Trendovi

11 predloga za manikir u nežnim bojama proleća

Nežne nijanse i pastelni slatkiši daju nam potrebnu inspiraciju za nokte i dovode nas u prolećno raspoloženje.

Fitnes

Da li stalno osećate nadimanje? Imamo 7 načina da se nosite sa tim

Sedentarni način života, loša probava, hormonski poremećaji i stres neki su od faktora odgovornih za osećaj nadutosti u stomaku i nogama.

Nega kože

Nega poznatih

Kada se ugase svetla reflektora, slavne dame čijoj lepoti se divimo obične su žene poput nas, u stalnoj potrazi za najboljim načinima da sačuvaju blistavost tena i mladolik izgled.

Fitnes

6 vitamina koje je opasno uzimati bez lekarskog recepta

Danas se vitamini smatraju univerzalnim lekom za prevenciju gotovo svake bolesti, a saveti o njihovoj upotrebi nalaze se na svakom Internet portalu posvećenom zdravlju i lepoti.

Parfemi

Proleće je u vazduhu: 10 parfema sa notama lale

Biramo najlepše parfeme sa notama lale.

Fitnes

Alkalna dijeta: kako sa 50 izgledati kao da imate 30 godina

Viktorija Bekam, Dženifer Aniston i Gvinet Paltrou su vitke i izgledaju mladoliko - jer su na alkalnoj dijeti - i jako je hvale.

Fitnes

Kako ublažiti stres meditacijom

Šta je stres i zašto ga moramo ublažiti?

Trendovi

Gold Nail Art: ovog proleća biramo manikir u boji zlata

Trendovi nail arta koji dominiraju na Instagramu nas oduševljavaju, jer donose zlato u naš život.

Trendovi

Megan Markl otkriva 12 dragocenih beauty tajni koje su joj promenile život

Ravnoteža, ovo je ključna reč koju Megan Markl primenjuje na svoj život i rutinu lepote.

Nega kože

5 osnovnih beauty pravila koja će vam pomoći da uvek izgledate savršeno

Male promene u našoj svakodnevnoj rutini su tajna savršenog izgleda ovog i svakog proleća.