grazia

Nega kože

Kiehl's proslavlja 170 godina postojanja

Kiehl’s, osnovan 1851. godine, priznati proizvođač kvalitetnih proizvoda za negu kože, slavi velikih 170 godina postojanja 2021. godine. Započevši kao mala u njujorškoj četvrti Ist Vilidž, osnivačka porodica brenda Kiehl’s je krenula sa misijom pružanja personalizovane usluge i nege kože za sve, uz upotrebu najnaprednijih tehnologija i jedinstvenih učinkovitih sastojaka za unapređenje zdravlja kože. Tokom godina, brend Kiehl’s je ostao veran ovoj misiji i uvek je na prvo mesto stavljao iskustvo korisnika.

Kad je reč o usluzi, Kiehl’s ima tradiciju prevazilaženja očekivanja i svaku interakciju sa kupcem čini informativnom i prilagođenom jedinstvenim potrebama za negu kože te osobe. Irving Morse, član osnivačke porodice Kiehl’s Apothecary je tokom radnih 1900-ih cenio lične odnose koje je imao sa svojim kupcima i podsticao ih isprobaju njege ručno rađene preparatime, pre donošenja odluke o kupovini. Tu je poteklo i današnje načelo brenda Kiehl's „isprobaj pre kupovine” – pa tako svako ko poseti Kiehl's može dobiti personalizovanu uslugu uz uzorke preporučenih proizvoda. 

Globalna direktorka za edukaciju i korisničko iskustvo brenda Kiehl’s, Cammie Cannella, objašnjava: „Tokom sto sedamdeset godina usluga brenda Kiehl’s je uvek bila bazirana na edukaciji, jer svaki kupac koji nas poseti može očekivati personalizovano savetovanje zajedno sa preporukom proizvoda i prigodnim uzorcima. Posvećeni smo pomaganju kupcima da razumeju jedinstvene potrebe svoje kože, kao i to koji će im sastojci, formule i rutine koje im preporučimo najviše koristiti.”

Prepoznatljive karakteristike sa kojima je Kiehl’s bio pionir više od 90 godina i dalje su  iste:
•    Posvećujemo se svakom kupcu i težimo zadobiti njihovo poverenje kroz naša tri elementa usluge: personalizovano savetovanje, ponudu uzoraka „isprobaj pre kupovine” i 100 % garanciju zadovoljstva.

•    Posvećeni smo pomaganju našim kupcima da osećaju da ih „čujemo i razumemo” pružanjem prikladnog proizvoda i saveta za individualne potrebe kože svake osobe.

•    Uvek smo „na strani kupca” – radije bismo se sa njima sprijateljili, nego ostvarili prodaju po svaku cenu.

Danas se čarolija zvana „Kiehl’s iskustvo” proširila širom sveta, kako naš brend nastavlja oduševljavati formulama visokog kvaliteta, najvećom stručnošću po pitanju nege kože i nezavisnim duhom. Kako bismo proslavili ovo nasleđe dugogodišnje posvećenosti fundamentalnim vrednostima Kiehl'sa, ponosno predstavljamo dve kolekcije u limitiranom izdanju; klasičnu kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih formula koja uključuje najpoznatije Kiehl'sove proizvode i po prvi put ikad, kolekciju inspirisanu istorijom Kiehl'sa, koja se sastoji od dve posebne formule inspirisane arhivima Kiehl'sovih početaka.

Kolekcija ekskluzivnih izdanja kultnih formula

Na ovu značajnu 170. godišnjicu lansiramo kolekciju ekskluzivnih izdanja kultnih Kiehl's formula u ograničenom izdanju, koja stižu u predivnom staklenom, belom pakovanju sa zlatnim detaljima. Reč je o najpopularnijim i najprodavanijim Kiehl's proizvodima svih vremena: Midnight Recovery Concentrate, Ultra Facial Cream, Calendula Herbal-Extract Toner i Creamy Eye Treatment with Avocado. 


Kolekcija inspirisana istorijom Kiehl'sa

Kiehl's je po prvi put zaronio duboko u svoj arhiv omiljenih formula kako bi vratio dva istorijska proizvoda iz prošlog veka. Pažljivo odabrani, kako bi odali počast trendovima lepote koji su svojevrsna revolucija tog razdoblja, kolekcija inspirisana istorijom Kiehl'sa je ponovo osmišljena i prilagođena za moderne poznavaoce nege kože.

Essence Oils in Love-Luring, Fortune Seeking and Jinx-Removing

1920. godine, nakon preuzimanja apoteke, gospodin Irvin Morse je osmislio prvu liniju proizvoda brenda Kiehl’s. Uz legendarni proizvod Original Musk Oil koji je brzo stekao slavu i postao prepoznatljiv miris ovog brenda, g. Morse je takođe nudio preko 120 eteričnih ulja koje su klijenti koristili kao lični miris. Inspirisana preparatima za „privlačenje sreće po kojima su tada bili prepoznatljivi, opet smo na Kiehl's police vratili tri očaravajuća mirisa:

o    Love-Lurring Essence Oil – za povećanje privlačnosti, ovaj sofisticirani cvetni miris je „ljubavni napitak” modernog doba. Puna cvetna aroma obogaćena jasminom, ružom i ylang-ylangom

o    Fortune-Seeking Essence Oil – za one koji traže malo sreće. Lagan, svež miris obogaćen notama citrusa i belog čaja

o    Jinx-Removing Essence Oil – inspirisan sličnim formulama iz 1920-ih (kao što su Money-Drawing Oil za privlačenje novca i Success Powder – prah uspeha), ova jedinstvena aroma je stvorena za one koji traže nove početke i ličnu slobodu. Topao, senzualni miris obogaćen vetiverom i sandalovinom

Heritage French Rosewater Toner: SRP | 240 ml

Šezdesete su označile novo doba rutine za negu kože u nekoliko koraka. Kupci su tražili proizvode koji su bili dekadentni i luksuzni kako bi se na taj način negovali kod kuće i uživali u trenucima za sebe. Inspirisan kolekcijom Kiehl’s tonika sa ružinom vodicom iz 1960-ih, nova, osvežena formula Heritage French Rosewater Toner, obogaćena je ružinom vodicom i celim, ručno ubranim laticama turskih ruža iz obnovljivih izvora. Sa nežnim i svežim mirisom, ovaj nežni tonik vlaži i vraća ravnotežu za glađu kožu i meku kožu, poput latica.

Nova kolekcija je dostupna u Kiehl's prodavnicama koje se nalaze u tržnom centru Ada Mall i Galerija Belgrade, a uključuje:

Essence Oils (10ml) – 4.200,00 RSD
Heritage French Rosewater Toner (230ml) – 5.300,00 RSD
Midnight Recovery Concentrate (50ml) – 8.150,00 RSD
Ultra Facial Cream (50ml) – 3.700,00 RSD
Calendula Herbal-Extract Toner (230ml) – 4.550,00 RSD
Creamy Eye Treatment with Avocado (14ml) – 3.700,00 RSD

PROMO

Tags:
Povezane teme

Kosa

3 razloga zašto je svila najvredniji saveznik za lepotu

Najpametnija investicija koju možete učiniti za svoju lepotu.

Nega kože

Zaštita od sunca: Da li pravilno koristite kremu za sunčanje?

7 mitova o zaštiti od sunca koje treba imati na umu sada kada se bliži leto.

Nega kože

10 načina da pomognete suvoj koži namirnicama iz kuhinje

Da biste oporavili svoju suvu kožu, dovoljno je da skoknete - do svoje kuhinje!

Nega kože

7 autentičnih pariskih tajni lepote

Francuskinje su izmislile izraz „nepretenciozna lepota“.

Nega kože

7 namirnica koje će transformisati vašu kožu

Nega kože nije jedini preduslov za lepu kožu - ishrana može učiniti čuda.

Kosa

Savršena kosa za 5 minuta? Sve što je potrebno da biste to postigli kod kuće!

Sve što vam treba je fen za kosu i neki proizvodi za oblikovanje.

Parfemi

Ćerka Monike Beluči je novo zaštitno lice novog Dolce & Gabanna parfema

Sa francuskim i italijanskim nasleđem i ličnom istorijom sa Dolce & Gabbana, Deva Cassel je zaštitno lice najnovijeg mirisa brenda, Dolce Rose.

Nega kože

Mekana i nežna koža: 8 koraka za pravilnu negu vašeg tela

Svoju rutinu nege verno primenjujemo na koži našeg lica, ali naše telo zahteva sličnu negu, naročito leti kada je najizloženije suncu. Ovi saveti postaće vaš vodič.

Fitnes

Merilin Monro: Neobična dijeta i program vežbanja koji je sledila

1952. godine Merilin Monro je predstavila vežbe i dijetu koju je sledila i to nije baš ono što bismo danas predložili

Fitnes

5 vežbi koje možete raditi bez ustajanja iz kreveta

Saveti stručnjaka kako na zdrav način započeti jutro!

Fitnes

Dijeta koju praktikuju dame sa najboljim trbušnjacima u Holivudu

Zimsku sezonu smo možda proveli ušuškavajući se pod pokrivačima i „skrivajući se“ ispod širokih vunenih džempera, međutim, bez obzira na to, fit telo i dobro zategnuti trbušnjaci...

Nega kože

Lepota iz Azije: 5 tajni lepote koje prati ceo svet

Ne sluteći, sledimo mnoge savete za lepotu koji su nam stigli iz Azije, gde zajedno sa ekstremnim pogledima na lepotu, važno mesto zauzimaju beauty tradicije koje se prenose sa ko...

Fitnes

Nova dijeta: pravilo viljuške

Da li je trendi dijeta Le Forking, koja vam omogućava da jedete samo ono što možete nabosti na viljušku, zaista toliko efikasna koliko tvrde njeni tvorci?