Mala plava limena kutija još od 1925. godine sa ponosom nosi Nivea ime, koje potrošači širom sveta vezuju za poverenje, bliskost i stručnost. Danas Beiersdorf AG uvod novi globalni dizajn koji za osnovu ima čuvenu plavu kutijicu. Svakim danom ova kompanija upoznaje potrošače sa novim dizajnom za sve kategorije Nivea proizvoda za negu tela i kože, koji se distribuiraju u više od 200 zemalja već od početka ove godine.
Legendarna plava NIVEA limena kutijica za kremu nije bila samo osnova novog dizajna,već ivelika inspiracija dizajnerima. Upravo je njen izgled iskorišćen kao osnova za novi izgled logotipa: zadržan je krug kao oblik pakovanja i iskorišćen kao deo novog logotipa, dok je originalna plava boja izmenjena u neznatno svetliju nijansu. Okrugli poklopac, koji se smeši sa implementiranim Nivea znakom, veoma je sličan nekadašnjoj plavoj limenoj kutijici.