Paris Hilton otkriva nove talente.
Ovog puta, ona je lansirala beauty brend za negu kože i pridružila se brojnim poznatim damama koje su odlučile da osnuju sopstvene brendove lepote.
Novi brend kozmetike za negu kože dobio je naziv Pro D.N.A. i ima za cilj da regeneriše kožu i utiče na promene koje nastaju starenjem. Na razvoju beauty sredstava radio je tim naučnika i hemijskih inženjera, koji su učinili sve kako bi se osiguralo da novi beauty proizvodi regenerišu kožu oštećenu od UV zraka i strukturu DNK.
U liniju Pro D.N.A. uključena su četiri proizvoda, idealna za muškarce i žene. Stoga, kolekcija sadrži gel koji se prodaje po ceni od 29 dolara, serum za lice (115 dolara), losione za lice i vrat (75 dolara) i lifting krema (78 dolara).
Ključna uloga u sastavu Pro D.N.A. proizvoda je ekstrakt fermentiranih morskih algi. Pro D.N.A. linija je izgrađena na GenoMatrix ™, revolucionarnoj formulaciji istih moćnih enzima izvedenih iz morskih mikroalgi i kompleksnih ili prirodnih aktivnih sastojaka. Ova zaštićena koncentracija penetrira duboko unutar slojeva kože kako bi podržala prirodni mehanizam za popravku DNK i kako bi se suprotstavili efektima starenja sa unutrašnje strane. Štaviše, formule sadrže ekstrakt belog tartufa i kiseline dobijene iz ikre.