Nega kože

Skin care inovacija koje će obeležiti jesenju sezonu


Već 130 godina, Avon uspešno prati i donosi najnovije trendove, pronalazi najvoljenije proizvode iz celog sveta i sa zadovoljstvom ih deli sa svojim korisnicima koji predstavljaju epicentar njihovog poslovanja.

Tim stručnjaka okupljenih u Avon centru za istraživanje i razvoj Safern u Njujorku, neumorno izučava različite oblasti kako bi došao do novih tehnologija koje bi mogao da primeni u kozmetologiji, kontinuirano testira i razvija inovativne proizvode, šireći paletu ponude u približno 70 zemalja širom sveta.

Još pre više od 20 godina, lansiran je Anew – prvi brend sa alfa hidroksi kiselinom (AHA), a ove sezone, linija koju karakterišu visoka razvijena tehnologija i najsavremenija rešenja, postaće bogatija za još jedan proizvod. Zahvaljujući timu eksperata, kompanija pravi iskorak na tržištu proizvoda za negu kože i donosi nam inovaciju – “2 minuta” Instant gel za predeo oko očiju.

U pitanju je inovacija koja u samo 2 minuta uklanja tamne krugove oko očiju, smanjuje otečenost, ublažava bore oko očiju i zateže kožu. Daje instant efekat liftinga koji traje i do 8 sati. Zahvaljujući tehnologiji, ovaj gel stvara tanak, nevidljivi film oko očiju koji momentalno uklanja znake umora i pruža prirodniji izgled.

“Identifikovali smo specijalni sloj kože i to saznanje iskombinovali sa iskustvom korisnika o nadutosti kože ispod očiju kako bismo proizveli ovo moćno rešenje. Naš tim došao je do rešanja, koje zaista jeste veliko otkriće u tretiranju podočnjaka i neželjenih efekata koji se javljaju na ovoj regiji. Sastojci koje smo koristili klasifikuju se kao glina. Poput keramičkih, u proizvodu postoje mikroskopske pločice koje, kada nanesete na kožu, naležu jedna na drugu i formiraju mozaik. Voda u proizvodu omogućava da se proizvod fino nanese na kožu, dok se, kako voda nestaje, glina suši i zateže pločice, stvarajući efekat zatezanja. To je kao da su se milioni mikroskopskih rajsferšlusa zatvorili u isto vreme.” – izjavio je vodeći skin care ekspert u kompaniji Avon, Entoni Gonzales.

“2 minuta” Instant gel za predeo oko očiju uskoro će premijerno biti dostupan u Avon brošuri koja kao i na sajtu www.avon.rs

 

Povezane teme

Make up

Zoe Kravic lansira mini kolekciju ruževa sa YSL Beaute

Ne tako davno, Zoe Kravic je na Instagramu objavila fotografiju pod nazivom „Me + YSL Beauté!

Trendovi

Mili Bobi Braun je lansirala kozmetički brend za generaciju Z

Mlada glumica predstavila je fanovima novi etički brend!

Make up

Natrag u osamdesete: nosite neon makeup ovog leta

Senke, maskara, ruž za usne... sve je pod impulsom neon trenda ovog leta.

Kosa

5 pravila koja će spasiti kosu tokom letnjih odmora

Nije tajna da se tokom letnjih odmora opšte stanje kože primetno pogoršava.

Trendovi

6 novih trendova u manikiru sa Instagrama

Mnogi beauty trendovi postali su popularni zahvaljujući društvenim mrežama.

Make up

Nova crno-bela kolekcija šminke Chanel

Modna kuća Chanel već je predstavila jesenju kolekciju šminke.

Fitnes

11 proizvoda za prirodno održavanje kolagena

Da biste uštedeli na skupim procedurama u budućnosti, dodajte neke korisne proizvode svojoj ishrani.

Parfemi

Namenjen mladim ženama - Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight

Bvlgari Rose Goldea Blossom Delight otkriva miris rascvetane ruže i predstavlja putovanje u svet žena.

Trendovi

Selena Gomez lansira sopstveni beauty brend

Zvanično, Selena Gomez još nije najavila ništa, ali budni novinari otkrili su da je ovog leta registrovala novi zaštitni znak za sopstveni brend kozmetike.

Make up

Jesenja kolekcija šminke Essence of Shadows - Givenchy

Izgleda da je makeup direktor brenda Givenchy, Nikolas Dežen, pravi čarobnjak.

Make up

Agent Provocateur je objavio kolekciju šminke

Sada u ponudi brenda možete pronaći ne samo razigrano donje rublje, kreme za telo i mirise, već i proizvode za vašu kozmetičku torbicu.

Make up

Beauty hit lista

Leto je u punom zamahu, sunčani dani i dalje inspirišu.

Parfemi

Karin Rojtfeld je lansirala 7 parfema koje je posvetila bivšim ljubavnicama

Bivši glavni urednik francuskog Vogue-a i osnivač časopisa CR Fashion Book vezana je ne samo za modnu, već i za beauty industriju.