Parfemi

Antonio Banderas Fragrances predstavlja - tri parfema za tri destinacije

Indonezija, Japan i Dubai su postale najtraženije destinacije 2018. godine. Mesta za proslavljanje dobrih vremena, praćena su aromom koja će vas zauvek na njih podsećati.

Antonio Banderas Fragrances vas vodi na putovanje kroz tri must-see destinacije, kroz tri muška i ženska parfema koji najbolje opisuju njihov miris.

Da li ste spremni za putovanje?

Destinacije za svačiji ukus, poput ostrva Indonezije – plavog raja sa egzotičnim pejzažima i prelepim plažama – ili Japana, kosmopolitskog sveta okruženog prirodom; ili ekskluzivna destinacija Dubai, zemlja u kojoj možete uživati u svim luksuznim čarima arapske kulture.

Sa ove tri destinacije na vašoj listi, zaista je teško odabrati. Zato Antonio Banderas mirisne note otkrivaju instant, autentični miris svake zemlje i pomažu da odaberete najizazovnije mesto koje želite da istražite.

Indonezija, plavi raj - “Blue Seduction” za muškarce i žene

Ova idilična zemlja u Indijskom okeanu je poznata po svojim kristalno čistim vodama, planinama i jezerima koje su dom vulkanima, hramovima i pećinama. Ovo je originalna destinacija, bilo da želite da ‘uronite’ u prirodu ili se posvetite i istražite istoriju Budizma i kulturu.

Ženstveni parfem koji budi sva čula u ovom rajskom mestu je “Blue Seduction for Women”. Inspirisan reflekcijom svetla i vode, on se poigrava sa svetlošću, svežinom i čistoćom citrusnih nota, sočnošću voća poput kruške i dinje i slatkom notom šećera. Za njega je "Blue Seduction for Men", sačinjen od voćnih akorda, egzotičnih začina i elegantnog drveta.

Japan, cvetna destinacija - “Queen & King of Seduction” parfema

Japan, kosmopolitska zemlja kontrasta. Dom hramovima i svetilištima okruženih životom, bojom i prirodom koji se “sukobljavaju” sa velikim gradovima punim neboderima i svetlom.

Cveće ima poseban značaj za Japanskim narodom, čija je kultura, ali i filozofija, potpuno povezana sa prirodom – koju apsolutno poštuju. Zbog  toga parfem za žene, koji prenosi zavodljivi duh nosi naziv “Queen of Seduction by Antonio Banderas”, sa cvetnim srcem od irisa, jasmina i božura. Za njega, “King od Seduction” je čista svežina divljine sa morskim akordima povezanih sa prirodom, gde se topli, misteriozni začini mešaju sa cvetnim buketom i kreiraju sofisiticirani kontrast između istaknute muževnosti i atraktivne spontanosti.

Dubai, zlatan luksuz - “Her Golden Secret” i “King of Seduction Absolute” parfema

Dubai, grad-država u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, pruža sav luksuz najboljih hotela na svetu, najveće šoping centre, najviše nebodere i najekskluzivnije plaže i luke. On je zlatni raj u kome se spajaju najistančaniji ukusi.

Parfem za nju koji spaja ukus najfinijeg luksuza je “Her Golden Secret”. Vrlo ženstven, sa karakterom i stilom, zahvaljujući njegovom hipnotišućem spoju kedrovine, kašmira i pačulija, koji se spajaju sa egzotičnom aromom tonka pasulja i vanile, kreira izvrsnu i sofisticiranu aromu. Za njega, “King of Seduction Absolute”; elegantan i zavodljiv miris sa intezivnom aromom začina i morskim akordima pojačanih laganim notama kože i velura za jačanje ličnosti parfema, kreira autentičan miris, namenjen pravom džentlmenu.

Tags:
Povezane teme

Fitnes

Zašto vam svaki dan treba - hladan tuš

Šest razloga da postanete ledeni čovek!

Parfemi

Sočni i sveži: top 10 citrusnih mirisa

Citrusne arome pomoći će vam da se brzo razveselite tokom vrućeg letnjeg dana i istovremeno napunite pozitivnim emocijama.

Nega kože

Dijeta protiv akni

Pravila ishrane za lepu kožu!

Make up

Šminka za muškarce: Chanel proširuje liniju muške kozmetike

Chanel proširuje svoju kolekciju kozmetike Boy de Chanel za muškarce, fokusirajući se na obrve, nokte i ten.

Trendovi

Mlečni manikir: ideje za nežni nail art

Možda najromantičniji manikir.

Kosa

Tri pravila za negu plave kose

Hladne nijanse sive ili tople nijanse meda, plava kosa uvek dodaje efekat imidžu i istovremeno zahteva posebnu negu.

Make up

Ketrin Zita-Džuons lansira sopstvenu kozmetičku liniju

Ketrin Zita-Džuons lansira kozmetiku pod vlastitim brendom Casa Zeta-Jones.

Kosa

Svi ih žele: 5 frizura koje nose poznate dame

Slavne dame su uvek odličan izvor inspiracije.

Nega kože

Maska od kečapa i šampon od voća: neobične beauty rutine poznatih ličnosti

Poznatim ličnostima lako su dostupni najbolji i najskuplji proizvodi za negu lica i tela.

Make up

Najbolja rumenila za savršen prirodan izgled

Odabir odgovarajuće nijanse rumenila nije nimalo lak zadatak.

Fitnes

Kako epsom so podstiče gubitak težine i utiče na zdravlje kože

Epsom so ili magnezijum sulfat značajno se razlikuje u sastavu od obične soli.

Fitnes

Šta se događa sa telom kada jedete kajsije (+recept za kolač sa kajsijama)

Mnogi nutricionisti se slažu da su kajsije izuzetno zdravo voće.

Make up

YSL hidratantni ruževi u nijansama "mlečnog čaja"

Yves Saint Laurent Beauté predstavlja kolekciju „mlečnih“ ruževa.

Make up

Gal Gadot postaje ambasador Revlona i otkriva nove kozmetičke proizvode

Poznata glumica Gal Gadot, koja je igrala glavnu ulogu u superherojskom akcionom filmu „Wonder Woman“, postala je ambasador američkog brenda Revlon i već je predstavila svoju debi...

Fitnes

Zašto su tikvice zaista dobre za vas

Tikvice sadrže vitamine B, C, PP, A, E.