Parfemi

L'Arc - arome arhitekture

Arhitektura se često naziva „zamrznuta muzika“, a parfimerija stalno koristi muzičke pojmove.

U savremenom svetu sva se područja umetnosti isprepliću, nadopunjuju, obogaćuju jedna druge. Ali čak i u takvoj atmosferi, kreiranje parfema sa ikoničnim imenom L'Arc je ne-trivijalni potez. Osnivač branda, Fadi Al Hadad, pravi je poznavalac umetnosti i visoke parfimerije.

Četiri parfimera inspirisani njegovom idejom odlučili su da obnove tradiciju složenih aromatičnih kompozicija. Svaki od njihovih parfema predstavlja luk, mirisni most između različitih zemalja, tradicija, događaja i iskustava.

Parfemska kuća L'Arc osnovana je u Grasu, ali njena remek dela nadilaze klasičnu francusku školu. Dizajnirani su kao jedinstvena mirisna priča o putovanjima i avanturama, emocijama i osećanjima.

Kolekcija Voyage Odyssey oda je tradiciji različitih kultura, putnim notama, odvažnim kombinacijama parfemskih nota. Na primer, Memoire Carnet de Voyage je sećanje na Konka D'Oro na Siciliji. Ovo je prava pejzažna skica - cvetajuća dolina ispunjena aromama voća i drveća. Bergamotske citrusne note i nijanse listova ljubičice, ambergrisa i mošusa prenose jedinstvenu atmosferu mesta.

Ali Escapade Vanille des Iles, posvećen obali ostrva Santo Domingo, više podseća ne na sliku, već na živu emotivnu priču o avanturi. Vanila, latice ruže i sočne breskve prenose atmosferu dugog i uzbudljivog putovanja.

Kolekcija Memoire Odyssey - priča o osećanjima i iskustvima, ličnom putovanju, aromama koje grade most između prošlosti i budućnosti. Argentijum - srebrni sjaj meseca, miris koji se vraća korenima. Mirne note kardamoma, narandže i pelina, začinjene muskatnim oraščićem i šafranom. Njegova dubina i snaga naglašeni su nijansama plemenite jantarne smole, mošusa i sandalovine.

Borèale je zvezdana dolina beskrajnih osećanja, snova, lagane melanholije i noćnih iluzija. Strast bugarske ruže uravnotežuju heliotrop. Đurđevak i mošus i vanila otvaraju vidike za beskrajno putovanje u svet snova i maštarija.

U svakoj od kolekcija poznavaoci visoke parfimerije mogu naći miris koji je u skladu sa njihovim sopstvenim iskustvom, a koji utiče na skrivena osećanja, sećanja i strasti.

 

 

Povezane teme

Trendovi

U Njujorku se otvara prvi svetski muzej šminke

U maju 2020. godine na zapadu Menhetna biće otvoren muzej šminke.

Fitnes

4 znaka viška soli u organizmu

Do čega dolazi i šta treba učiniti u vezi s tim?

Parfemi

Noviteti brenda Chanel – mirisne olovke i ulje za kosu

U 2020. godini Chanel donosi nova mirisna iskustva u dva formata koja su dostupna u limitiranom izdanju.

Parfemi

Buket cveća i slatka kruška u novom mirisu Louis Vuitton

Novost je predstavila oskarovska glumica Ema Stoun.

Fitnes

13 zdravstvenih koristi badema

Zašto morate hitno dodati bademe u svoj obrok?

Make up

Pripremite se za Novu godinu uz makeup kolekciju Kiko Milano

Najavljujemo da je sezona novogodišnje kupovine otvorena!

Fitnes

4 znaka da vam nedostaje vitamin D

Čekajući sunčane dane...

Make up

6 najlepših ruževa koji će postati vredan aksesoar

Kao što je Koko Šanel rekla, ako ste malo tužni, obucite se, nanesite ruž i krenite u ofanzivu.

Nega kože

Kako odabrati ulje za lice prema tipu kože

Ulja za negu kože definitivno moraju naći mesto u vašoj beauty rutini.

Make up

Novi voćni karmini brenda L'Occitane

Voćni nektar i aroma 3 u 1!

Parfemi

Tiffany & Co. lasnira mirise za nju i njega

Američki brend nakita Tiffany & Co. predstavio je svoje prve mirise i odmah odlučio da započne sa formatom para.