Zvanično, Selena Gomez još nije najavila ništa, ali budni novinari otkrili su da je ovog leta registrovala novi zaštitni znak za sopstveni brend kozmetike.
U poslednje vreme slavne osobe nemaju vremena da samostalno najave stvaranje sopstvenog brenda - novi brendovi se lansiraju toliko često da zainteresovani pažljivo prate bilo kakva kretanja modela, pevačica i glumica.
A ako samo registruju zaštitni znak, ceo svet je već svestan nadolazećih planova. To je bio slučaj sa Lejdi Gagom, a sada se to dogodilo i sa Selenom Gomez. Sada se saznalo da je pevačica dokumenta podnela u julu. Pod njenim brendom prodavaće se mirisi, kozmetika za negu, proizvodi za kosu, sapuni i esencijalna ulja. Generalno, planovi su vrlo globalni. Ovo nije iznenađujuće - Selena ima svaku priliku da stvori uspešan brend. Uzgred, Gomez trenutno ima 155 miliona pratilaca na Instagramu. Ovo je 13 miliona više od Kajli Džener, koja je na svom profilu izgradila uspešan brend Kylie Cosmetics, koji joj je doneo prvu milijardu dolara.
Još nema rokova, ali mislimo da će i sama pevačica uskoro reći sve na svom profilu.
selenagomez / instagram