Jesen/Zima 2013/2014

Nova reklamna kampanja Replay

Italijanski premium denim brend Replay ponovo se opredelio za britanskog fotografa Dejvida Simsa kojem je pripala čast da osmisli najnoviju kampanju za sezonu jesen/zima 2014. U pitanju je njihova treća zajednička saradnja.

Efekti crno-belo i svetlo-senke učinili su da vreme za trenutak stane kako bi se vratili korenima prestižnog jeans brenda. Atmosfera koju su želeli da postignu na promotivnim fotografijama je savremena baš kao i jednostavnost i snaga koje određuju ton kampanje. 

Denim & Leather u second skin modu postaju glavni igrači u pozadini priče, pružajući sasvim novo značenje konceptu less is more /manje je više/. Bilo da je u pitanju sirov, kamenovan ili poderan, jeans je uvek jedinstven i autentičan, dok je hardcore zip-up bajkerska jakna izrazito muškog kroja i sa metalnim nitnama mekana, smela i seksi.

Kampanji su život udahnuli francuski model Manon Leloup kao i danski maneken Victor Nylander.

Kolekcija jesen/zima 2014 brenda stigla je u prodavnice Replay u Beogradu (Knez Mihailova 30) i Novom Sadu (Zmaj Jovina 8), te multibrand prodavnice Fashion&Friends u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

CREDITS:

Photographer

David Sims

Modeli

Manon Leloup@ Wilhelmina

Victor Nylander@ Models 1

Stylist

Jane How@Art Partner

Hair & Makeup

Garren @ Contact NY

Lucia Pieroni @ Streeters

Povezane teme

Vesti

Minimalističke venčanice Vivienne Westwood koje pristaju svakoj figuri

U novom lookbooku, britanska dizajnerka se udaljila od tradicionalnog tumačenja venčanica.

Vesti

Chanel je angažovao direktora za raznolikost i inkluzivnost

Čini se da je u životu modne kuće Chanel počela nova faza.

Vesti

Da li Niki Minaž i Fendi pripremaju saradnju?

Italijanska modna kuća još uvek se nije oglasila povodom nove saradnje!

Vesti

Najlepše haljine za crveni tepih u kolekciji Atelier Versace Fall'19

Za jesenju kolekciju couture linije Atelier Versace, Donatela Versaće je tražila inspiraciju u američkom zapadu, u pop artu i fovizmu (pravcu francuske umetnosti s kraja 19. - poče...

Stil dana

Šta da obučete za letnje koncerte: 15 trendi ideja

Leto je vreme festivala i koncerata, kada se morate oblačiti ne samo udobno, već i prema najnovijim trendovima.

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.