Jesen/Zima 2016/17

Nova reklamna kampanja Jimmy Choo Pre-Fall 2017

Poznati brend Jimmy Choo predstavlja novu kampanju za kolekciju Pre-Fall 2017.

Jimmy Choo brend se u kolekciji oslanja na praktične modele cipela sa zanimljivim detaljima. Na primer, u kampanji model pozira u cipelama sa stabilnom petom koje su ukrašene kaiševima i metalnim nitnama, zatim u mule papučama koje su najveći hit sezone, ukrašene floralnim otiscima. U novoj kampanji vidimo modele sa čipkom i cipele od metalik kože sa metalnim nitnama.

Na fotografijama reklamne kampanje predstavljeno je opušteno raspoloženje. Glavni lik, model Stefi Argelik u luksuznom izdanju leži na razbacanim jastucima i ne zaboravlja da pokaže glavnu stvar - cipele Jimmy Choo.

"Kampanja i kolekcija vas pozivaju da prihvatite estetiku slobodnog duha, gde ne postoje pravila. Stilovi nisu tu da vas definišu, već da istaknu kako se osećate u tom trenutku."

Povezane teme

Inspiracija

Inspiracija: Intimna zona

Čipka nije rezervisana samo za prvi sloj odeće.

Street style

Torbe sa resama su glavni hit jesenje sezone

Rese su jedan od glavnih trendova u kolekcijama dizajnera jesen/zima 2020/2021.

Vesti

MILICA OPAČIĆ slavi 10 godina rada svog brenda MO PREMIÈRE kolekcijom za proleće/leto 2021

Zanosna, elegantna ,glamurozna i autentična – takva je nova MO devojka!

Vesti

Inside Chanel - poseban odnos Coco Chanel prema književnosti

Serija filmova koji istražuju odnos legendarne dizajnerke sa svetom umetnosti.

Satovi i Nakit

Chopard predstavlja novu kolekciju nakita Red Carpet

Svake godine švajcarska kuća Chopard predstavlja kolekciju Red Carpet u čast tradicionalne saradnje sa Filmskim festivalom u Kanu.

Vesti

Da li Megan Markl nosi omiljeni sat princeze Diane?

Vojvotkinja od Saseksa pojavljuje se sa kultnim nakitom na novim zvaničnim snimcima!

Vesti

Kaput koji će ući u istoriju: žuti i sa resama

Kaput koji će ući u istoriju: žuti, topli i sa resama

Stil dana

Singing In The Rain: najlepše čizme za kišnu sezonu

Savršen izbor vodootpornih čizama za suočavanje sa sezonskim pljuskovima!

Vesti

Glavna nijansa jeseni 2020 je svetlosiva

I kraljica Leticija tako misli!

Vesti

Nova reklamna kampanja posvećena Chanel 19 torbi

„Kad porastem, želim da budem cool kao Chanel 19 torba“ i druge definicije muza kuće - Margaret Kuali, Tejlor Rasel i Marin Vakt kroz objektiv Sofije Kopole i fotografa Stivena Me...

Vesti

Sara Džesika Parker u pletenoj haljini sa resama

Da li je ovo najlepša haljina za jesenju sezonu?