Najnovija kampanja Gucci predstavlja sliku romantične revolucije na ulicama Pariza. Proverite koju nam poruku ovog puta šalje Alesandro Mikele.
Kreativni direktor italijanskog brenda Alesandro Mikele u poslednjem projektu govorio je o vremenu velikih promena. Revolucija vođena novim kulturnim uticajima, kao što je rock'n'roll, egzistencijalna filozofija Žan-Pol Sartra i inovativne političke participacije u demokratiji imati uticaj na francusko raspoloženje među mlađom generacijom u šezdesetim godinama.
Pre-Fall kolekcija modne kuće Gucci hvata duh neobičnog trenutka protesta u maju 1968. godine u Parizu. Grad svetla postao je "pozadina" za mladalačku pobunu u to vreme, s ciljem širenja društvenog pokreta optimizma, idealizma i strasti. Najnoviju kampanju modne kuće kao i kratki film koji prati kampanju režirao je fotograf Glen Luhford.
Kampanja Pre-Fall 2018 je inspirisana smelim, eksperimentalnim i istovremeno avangardnom francuskom kinematografijom - Nouvelle Vague. Zauzvrat, pozadinska muzika u video postala je kompozicija „Crispy Bacon” francuskog muzičara Loren Garnijea.
foto:Gucci