Umesto da održi reviju, ove sezone, Vivienne Westvood je snimila video.
Film od 2 minuta i 46 sekundi je objavljen pre par dana, a takođe je predstavljen lookbook koji je posvećen novoj kolekciji.
Dizajnerka objašnjava da je kolekcija "imala tematiku rata“. Kraljica panka prikupila je glavne motive njene kreativnosti, a onda je ovu složenu militarističku kolekciju začinila heštegom # DontGetKilled - "kako bi spasila ceo svet." Hešteg #Don'tGetKilled izgleda kao razumni savet.
Ova linija ponavlja mnoge veličanstvene i ključne motive u specifičnom tonu. Ove sezone ton je bio vojni. U lookbooku vidimo modele u kaki i militari odeći, a mnogi odevni komadi su dekorisani uzorkom zastava. Vreće i ogromna srca, bubnjevi i transparenti, slogani i, naravno, teško je ne primetiti zastavu EU koja se koristi na nekonvencionalan način. Spasiti svet je glavna ideja dizajnera, a Don't Get Killed je najvažnija poruka mirotvoraca sa iskustvom.
foto:Vivienne Westwood