Svaki komad odeće koji je predstavljen u novoj pre-fall 2015 kolekciji je otelotvorenje mašte Nicolasa GHESKUIERE, modnog dizajnera koji je na poziciji kreativnog direktora kuće Louis Vuitton.
43 -godišnji modni genije, koji je prethodno bio postavljen za načelnika pariske modne kuće Belanciaga, uradio je mnogo za brend, obezbeđujući brz rast poslovanja u protekloj godini.
Louis Vuitton, besprekorna francuska modna kuća osnovana je davne 1854. godine, a danas je jedan od najboljih luksuznih brendova u svetu. Muškarci i žene podjednako vole da nose Louis Vuitton tašne, prtljag, novčanike i sve vrste modnih dodataka koji su odštampani sa tako puno ljubavi i potpisani monogramom brenda. LV monogram pojavljuje se na većini proizvoda, od odeće do detalja, nakita i knjiga. U 2013. godini, procena vrednosti brenda je bazirana na 28,4 miliona dolara, sa neverovatnih 9,4 milijarde dolara od prodaje!
Prva kolekcija Nicolas Gheskuiere pre-fall za Louis Vuitton je nedavno otkrivena. Sedamdesete su ponovo pogodile scenu kroz Louis Vuitton pre-fall 2015 kolekciju koja kao prava poslastica donosi šik atmosferu sedamdesetih, široke revere na tim divnim blejzerima, prevladavaju zemljani tonovi, retro krojevi, visoke dolčevite i nezaobilazne pantalone sa aplikacijama od kože i velikim naglašenim patent-zatvaračima.
U novoj jesenjoj liniji nalilazimo na izdužene siluete sa puno slojeva, naročito u vidu haljina koje padaju na kolena, tačkastu svilu i zabavan vez.
Cipele su sa niskim potpeticama u lepom prugastom tigar printu, a crna torba ukrašena je LV monogramom i predstavlja savršen modni dodatak.