Brend postaje jedna od glavnih multinacionalnih kompanija koja se iz SAD širi i otvara svoje prodajne objekte u Belgiji, Danskoj, Francuskoj, Nemačkoj, Irskoj, Holandiji, Švedskoj…
Ovaj brend predstavlja odevne komade i modne dodatke koji tinejdžeri širom sveta vole. Ima svega, vintage, retro odeće, hipster komade…
Brend je predstavio Urban Outfitters Lookbook koji je posvećen prazniku, Danu zaljubljenih 2015. Modeli Ali Michael i Marcel Castenmiller donose pravu ljubav kroz govor tela.
Oni uživaju u slatkim poljupcima i slušaju stare gramofone. Lepo je videti pravu hemiju u očima modela, posebno kada je Urban Outfitters osigurao da oni izgledaju kao prosečni mladi par koji je u ljubavi. To znači malo ili nimalo šminke, jednostavan stil odevanja i neverovatno realne poze.
Ko ne želi crvenu šolju, koja vrišti ljubav glasno kao ova?
Šlag i crvena srca svakako doprinose efektu, dok smo sigurni da fotografija reklamira mnogo više od same šolje. Takođe naglašava nakit, džemper koji izgleda prilično udobno, a ceo izgled podseća na tople trenutke pored kamina sa toplom čokoladom dok oluja besni napolju. Provesti takvo veče sa voljenom osobom na Dan zaljubljenih ? Neprocenjivo ...
Srce baloni, sveće i lepe dekoracije, Urban Outfitters ima sve što je potrebno da bi Dan zaljubljenih bio poseban.
Zavirite u novi Lookbook koji vas možda inspiriše za predstojeće dane ljubavi…