Piste

Svet prošlosti: kolekcija Gucci Resort 2020

„Zato što samo paganska antika može probuditi moju želju" - ovim rečima počela je revija Gucci Resort 2020.

Na ogromnom platnu, koje je visilo na ulazu u Capitoline muzeje, Alesandro Mikele je citirao francuskog istoričara i arheologa Pola Vena.

Simbolika i relevantnost ovih reči se najbolje vide kroz kolekciju, kao i lokaciju. Muzeji rimskog muzeja smatraju se prvim muzejem na svetu. Mesto je dizajnirao Mikelanđelo 1471. godine i otvoreno je za javnost 1734. godine. A 2019. godine  fantazmagorični modeli Alesandra Mekelea prošli su skoro u mraku kroz prostorije zgrade. U početku je čitava pratnja odgovarala estetici tipičnoj za kreativnog direktora brenda Gucci, koji često prožima vekove, a ponekad i milenijume istorije i umetnosti. Ali ova revija je bila prekretnica za Mikelea.

U sredini revije, nakon perja, kamenčića i sjajnih tkanina, na pisti pojavilo se ljubičasto odelo sa pantalonama. "Moje telo, moj izbor" je velikim slovima pisano na leđima. Nekoliko stajlinga kasnije, haljina boje slonovače pojavila se sa vezom u obliku materice, gde su umesto jajnika postojali ružičasti cvetovi. Važan datum za Italijane, “22.05.1978.” je dan kada je zakon o legalnom abortusu stupio na snagu.

Na konferenciji za štampu posle revije, Alesandro Mikele je odlučio da razjasni ideju linije: "Žene moraju biti poštovane ... moraju biti slobodne da biraju šta žele." Dizajner je rekao da je deo kolekcije završen 24 sata pre revije, kao reakcija na "najnovije vesti" koje su uzdrmale ceo svet: ranije ovog meseca u Alabami, Misuriju, Ohaju i Gruziji predloženo je da se zabrane abortusi. Gucci, zauzima jasnu poziciju protiv reproduktivne nepravde. Ovo nije prvi put da brend podržava društvene pokrete. Pre godinu dana, Gucci je donirao 500.000 dolara organizaciji za prevenciju nasilja nad oružjem. Ali ovom revijom je prvi put tako jasno dizajner izrazio svoju poziciju. Pored politike, Mikele je velikodušno govorio o istorijskoj haljini, stavljajući togu preko odela i crvene i bele ogrtače starih Rimljana. "Bilo je važno organizovati ovu reviju u Rimu", rekao je dizajner. Važno je napomenuti da uz pomoć brenda Gucci, Mikele govori velikoj, raznovrsnoj publici, ali ova kolekcija će najglasnije odjeknuti onima koji shvataju koliko su važna reproduktivna prava žena. Njegova osetljivost na problem neizbežno će uticati na dizajnere i brendove, kao i na njegov eklekticizam, estetiku i individualni stil, koji su promenili Gucci imperiju od njenog osnivanja.

 

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!