"Kultura nas uči da živimo zajedno, da nismo sami na ovom svetu, da drugi ljudi žive po potpuno različitim kanonima, ali njihovi temelji su jednako važni kao i naši."
Sa ovim citatom afričkog pisca, u Marakešu je otvorena Dior Cruise 2020 revija. Marija Gracija Kjuri organizirala je zaista očaravajući šou i pokazala neverovatnu kolekciju napravljenu u tandemu s umetnicima širom sveta.
Kreativni direktor francuske modne kuće dovela je svoje glavne klijente i prijatelje brenda u Marakeš i, kako se ispostavilo, ne bez razloga: Christian Dior je 1951. godine stvorio Maroc haljinu i kaput, a 1960. godine, kada je Ives Saint-Laurent stajao na čelu brenda, takođe posvećena kolekciji Maroko. Prema tome, sa sigurnošću možemo reći da je Marakeš u DNK brenda. Ali plan kreativne dizajnerke je bio još ambiciozniji: ideja o ujedinjenju zanatlija širom sveta da bi se napravila cruise kolekcija za 2020. nije bila da se govori o rukotvorinama, već da se sazna kako drugi gledaju Dior kodove.
U stvaranju neke moderne mape sveta, kako ona sama opisuje kolekciju, prisustvovali su majstori iz Južne Afrike, Jamajke i Maroka. Ali Kjuri ne smatra njenu kolekciju afričkom: postoje reference na floru i faunu, značajne karakteristike kulture kao što su šalovi, brojne narukvice i ogrlice. Marija Gracija je pokazala otiske za modele od glave do pete, razređujući aktivne uzorke boemskim belim čipkama i odećom za dečake sa košuljima i maskirnim otiskom. Ne bez klasičnog novog izgleda, nabrane suknje i, naravno, legendarne torbe Saddle.