Piste

Malo mira: kolekcija Tom Ford jesen/zima 2019/2020

Seksi, agresivno, smelo - ovi epiteti često najbolje opisuju kolekcije brenda Tom Forda.

Međutim, vremena se menjaju i sam dizajner priznaje da sada želi više jednostavnosti. Iza kulisa, Ford je rekao novinarima da događaji u svetu nikada nisu stvarno uticali na njegovo raspoloženje i, shodno tome, na kreativnost, ali danas čak ni on ne može biti izvan konteksta i dnevnih vesti. "Osećam iscrpljenost, uznemirenost, pa čak i neko razočaranje", priznaje dizajner. "Dakle, ne želim da pokažem nešto previše komplikovano i još agresivnije na pisti. Međutim, Fordove reči ne moraju da se shvate bukvalno.

Dizajner nije zamenio brendirane komade sa praktičnom pleteninom, ali se nivo glamura u novoj kolekciji značajno smanjio. Ako je pre toga jednostavno obožavao komade u neonskim bojama, i bez kožnih stvari teško je bilo zamisliti kolekciju Tom Forda, sada se Amerikanac kladi na prefinjene materijale i duboke nijanse. Seksualnost je vizit karta Tom Forda, ali u novoj kolekciji nije nečujna, već prilično zavodljiva.

Raskošne bluze, otkopčane skoro do pupka, satenske pantalone koje vizuelno produžavaju noge i ugodne na dodir baršunaste jakne stvaraju atmosferu senzualnosti i čak udobnosti. U ovom slučaju, u kolekciji ne postoji nijedna kratka haljina, ali oblačenje u odelima i kaputima ne izgleda manje zavodljivo jer onaj koji šapuće često se čuje mnogo bolje.

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!