Piste

Modna moć žena obeležila zatvaranje Belgrade Fashion Week-a

U sofisticiranom enterijeru posvećenom ženama i uz prisustvo brojih poznatih ličnosti iz sveta mode, biznisa i medija, predstavljene su nove kolekcije brendova Red Valentino, Emporio Armani, Elisabetta Franchi, Tory Burch, DKNY,  Love Moschino, Marella, Weekend MaxMara, Twinset, PennyBlack, Max&Co i Marina Rinaldi. Posebno iznenađenje je bio izlazak na pistu poznatih srpskih glumica Vesne Čipčić i Hristine Popović koje su ponele nove kolekcije Marine Rinaldi i Marella.

Svoju pozivnicu za MIAMAYA modnu reviju i Belgrade Fashion Week na vreme su obezbedila i poznata TV lica: Olivera Kovačević, Minja Miletić, Maja Nikolić, Snežana Dakić, Danijela Buzurović, Stefan Buzurović, Ašok Murti...

Orginalni modni koncept MIAMAYA je nastao kao potreba žene za  jedinstvenom oazom u kojoj će kao moderne heroine, a u skladu sa svojim željama i vizijama izraziti svoju ličnost.

Zato je i glavni motiv MIAMAYA „Ja sam žena, a koja je tvoja super moć?“

Tokom 43. Beogradske nedelje mode, etablirani majstori mode su iznova dokazali svoj kvalitet, prikazani su trendovi domaćih i stranih brendova, kao i kreativnost neafirmisanih dizajnera, kojima Nedelja mode konstantno pruža podršku. Ko je bio najbolji među njima saznaćemo 14. maja, kada nas očekuje svečana dodela nagrada čime će prolećna modna smotra biti u potpunosti zaokružena.

foto: Đorđe Tomić

Tags:
Povezane teme

Easy Chic

Ikona stila: nosimo tufnice poput Princa

Ovaj Princ se nije oblačio prema kraljevskom protokolu.

Vesti

Kada će biti održane Nedelje mode u Parizu i Milanu

Milanska nedelja mode privremeno je odložena!

Stil dana

Cipele o kojima sanjamo: top 10 modela iz Zare

Poželećete da ih odmah stavite na listu želja ili u korpu e-prodavnice!

Stil dana

Trend alert: teksas je ove sezone obojen svim bojama!

Lila, zelena, ružičasta, narandžasta, žuta ... teksas za proleće obojen je najlepšim prolećnim nijansama.

Vesti

Advoa Aboa u reklamnoj kampanji Valentino Le Noir proleće/leto 2020

Nakon lansiranja reklamne kampanje Le Blanc, Valentino predstavlja liniju Le Noir za sezonu proleće/leto 2020.

Vesti

Chanel fabrike u Francuskoj, Italiji i Švajcarskoj su zatvorene

Kao odgovor na pandemiju korona virusa, modna kuća Chanel odlučila je da preduzme mere predostrožnosti.

Vesti

Moje telo: nova Victoria's Secret reklamna kampanja

Brend donjeg veša Victoria's Secret nastavlja da traži svoj vizuelni jezik na modernom planu i postaje sve inkluzivniji.

Vesti

U italijanskoj fabrici Prada proizvodiće se samo zaštitna odela i maske

80 hiljada odela i 110 hiljada maski biće dodeljeno bolnicama koje leče od korona virusa!

Inspiracija

Svakodnevna inspiracija: kako se Merilin Monro oblačila kod kuće

Merilin Monro, jedna je od najprepoznatljivijih žena dvadesetog veka.

Stil dana

Plavi bazen: boja koja će osvetliti vaš prolećni look

Intenzivna i sjajna plava boja postaje glavni junak nove sezone.

Vesti

Šta raditi u karantinu? Saveti Vini Harlou!

Model Vini Harlou je sigurna da će vas ples i sjajna šminka definitivno razveseliti!