Piste

Noblesse Radicale: prezentacija modne revije Givenchy 2020

Kler Vejt Keler tvrdi da couture nije samo za modnu pistu i crvene tepihe.

Noblesse Radicale - tako je kreativni direktor Givenchy brenda Kler Vejt Keler nazvala svoju novu kolekciju couture, koja na francuskom znači "radikalno plemstvo".

Nova kolekcija Givenchy Haute Couture pokazala se ekstravagantnom i modernom. Dizajnerka je tu frazu savršeno izrazila u svojim kreacijama od perja, teškog brokata i prozirne čipke, koje će uskoro zasijati na svim crvenim tepisima.

 Kler Vejt Keler je ovaj put nadmašila sebe: njena kolekcija postala je teatralnija i živahnija, ali je ostala relevantna i za modnu pistu i za svakodnevni život. Dizajnerka je mnogo pažnje posvetila crno-beloj temi, kao i odorama od žakarda i ogrtačima, koje kreativni direktor brenda predlaže da nosimo sa suknjama do poda i mrežastim pantalonama.

Šarene plastične cipele, masivne minđuše, perje i zabavne frizure su dale pečat svakom stajlingu. Među najzanimljivijim odelima kolekcije bila je bujna zelena haljina s perjem, koju je na modnoj pisti predstavila Kaja Gerber.

Kler Vejt Keler je ovaj stajling opisala na sledeći način: žena zaključana u kući. Pa, ne bismo odbili da budemo zauvek zaglavljeni u takvoj kući.

M.L.

foto:Vogue

 

 

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!