Piste

Politička tribina: Vivienne Westwood jesen/zima 2019/2020

Za Vivienne Westwood, pista je isto kao i politička tribina.

Od sezone do sezone prenosi svoje ideje i misli o određenom društvenom problemu.

Revija jesen-zima 2019/2020 nije bila izuzetak. Klimatske promene, zaštita životne sredine, masovna potrošnja - pored činjenice da su na odeći bili i glomazni slogani, konačni proizvod se pretvorio u javni protest, na čijem je čelu bila direktno Vestvud.

Da bi se rasvetlila postavljena pitanja, dizajnerka je uzela podršku članova Green Peace i aktivistkinje glumice Rouz Makgauan, koja se smatra pokretačkom snagom protesta #MeToo. Kolekcije sa ironičnim imenom Homo Loquax (prevedena sa latinskog jezika - "pričljiv") pretvorila se u celokupnu predstavu. "Potrebno nam je više heroja", "Breksit je zločin", "Političari su anti-ljudi, oni ne moraju da govore ni o čemu humanom - oni mogu samo govoriti o tome šta tržište želi." U međuvremenu, modeli sa nosom Pinokija šetali su duž piste, naglašavajući ideju da se javnost hrani lažima vodećih političara. Dizajnerka je takođe poznata po svojoj ekološkoj motivaciji. Nije iznenađujuće da je jedan od ključnih ciljeva kolekcije bio da pokaže destruktivnu ulogu koju moda ima u klimatskim promenama. U nastojanju da ohrabri industriju da postigne održivi razvoj, Vestvud je izabrala frazu: „Buy less, choose well and make it last“.

Uprkos političkom podtekstu, u kolekciji se mogu naći mnogi luksuzni predmeti. Na primer, preveliki dvoslojni kaputi i tartan odela, dekonstruisani ogrtači i haljine.

foto:Vogue

 

 

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!