Roberto Cavalli bez kiča? Pol Suridž je u potrazi za novom estetikom brenda.
Pol Suridž je predstavuo treću kolekciju kao novi kreativni direktor italijanske kuće. Prošle jeseni Pol Suridž otvorio je novu eru u kući Roberto Cavalli. U svojoj debi kolekciji, bivši kreativni konsultant Acne brenda, koji je takođe radio za Calvin Klein i Jil Sander, zadržao je ključ ovog brenda, DNK otiske – animal štampu, ali dodao minimalistički šik.
U novoj kolekciji predstavljena je višeslojna asimetrija, jednostavne čiste siluete, atletska ergonomija i prirodna paleta boja - crna, bela, siva, kaki i terakota.
Kolekcija je sveža i moderna, ali je pitanje da li su kupci spremni da prihvate brend u novom ruhu - bez udela agresivne seksualnosti.
Nova linija modne kuće bogata je odećom koja je izrađena u prelivajućim bojama zalaska sunca u divljoj džungli, dominira koža, transparentna organza sa prozirnim rubljem i ultra mini haljine.
Dizajner nastavlja da traži ravnotežu između minimalizma i makimalzma, a da li će uspeti, vreme će pokazati.
foto:Vogue