Proleće/Leto 2018

Kampanja Ray-Ban proleće/leto 2018

Popularni i najtraženiji brend naočara, koji je omiljen među modelima i poznatim ličnostima, nudi četiri nova dizajna za sezonu proleće/leto 2018.

Reklamna kampanja je fotografisana od strane Stivena Kleina i inspirisana je temom slobode, sposobnosti da se opustite, i sve je u vezi a optimizmom, kreativnosti i ljubavi.

Ray-Ban-ova kolekcija uključuje tri modela naočara za sunce „marshal“, „wayfarer blaze“ u „aviator evolve“ dok je optička opcija šestougaonog dizajna.

 "Tema nove kampanje je sloboda i sposobnost da se opustimo. Živimo u turbulentnim vremenima i mnogi ljudi žude za osećajem putovanja. Kampanja pokazuje da bez obzira na to kakve teškoće dolaze, još uvek možete zadržati svoj identitet, nastaviti svoje putovanje i uroniti u optimizam, kreativnost, ljubav ... Ko ne želi da bude slobodan? "- Stiven Klein.

foto:Ray-Ban

Povezane teme

Vesti

Patike nedelje: Concepts x Versace

Patike su izrađene na osnovu haljine brenda Versace koju je nosila Dženifer Lopez!

Vesti

Rita Ora u jesenjoj reklamnoj kampanji Escada

Britanska pevačica je postala lice nove jesenje kolekcije brenda Escada.

Stil dana

Lepota jednostavnosti

Lepršava suknja u kombinaciji sa majicom ili košuljom - uvek je dobar izbor.

Satovi i Nakit

Louis Vuitton je posvetio novu kolekciju nakita snažnim ženama

Prva kolekcija finog nakita Louis Vuitton posvećena je jakim ženama.

Stil dana

Top 10 belih haljina za tople letnje dane

Ove godine postoji posebna potreba za belim stvarima!

Vesti

Kejt Mos je glumila u novoj reklamnoj kampanji Alexander McQueen

Britanski brend Alexander McQueen objavio je reklamnu kampanju za jesen/zima kolekciju - 2019, čije je zaštitno lice supermodel Kejt Mos.

Vesti

Hejli Biber i Adut Akeč odmaraju u šumama Montane u kampu Miu Miu

Miu Miu je predstavio novu reklamnu kampanju za jesenju sezonu.

Vesti

Zara će biti ekološki prihvatljivija

Brend Zara će od sada birati ekološke tkanine.

Vesti

Minimalističke venčanice Vivienne Westwood koje pristaju svakoj figuri

U novom lookbooku, britanska dizajnerka se udaljila od tradicionalnog tumačenja venčanica.

Vesti

Chanel je angažovao direktora za raznolikost i inkluzivnost

Čini se da je u životu modne kuće Chanel počela nova faza.