PROLEĆE/LETO 2014/15

Lacoste objavio saradnju sa francuskom kompanijom Maison LESAGE

Rezultat saradnje između dva brenda sa bogatom istorijom je kolekcija modernih haljina, košulja i majica sa vezom i dizajnom nakita inspirisan grafičkim slikama XX veka.

U ovoj saradnji arhiva, citati i slogani Lacoste, hvale princip sportskog ponašanja i fer igre u kombinaciji sa retro video igrama i elementima hip-hop kulture koja je predstavljena luksuznim zlatnim perlama i šljokicama.

Stvaranje ove kolekcije je bio pravi izazov za Lacoste i za Maison LESAGE. Za proizvodnju svakog komada potrebno je  do 200 sati rada i korišćenje novih materijala i tehnika: kristala, laserskog sečenja logotipa, lepljenje nevidljivog konca i 3-D uložka koji je nosilac klasičnog veza novih tehnologija.

Leticia Kasta, Konstance Jablonski, DJ Clara 3000, glumica Emanuel Senje, Odri Marnei, Kora Emmanuel i ballerina Mari-Agnes Gillot su reklamna lica nove kolekcije, čije su slike prikazane na prezentaciji saradnje.

Pored ove kolekcija, brend je objavio limitiranu kolekciju polo majica sa legendarnim motivom krokodila koji je urađen vezom sa perlama i šljokicama i model iz limitirane kolekcije je već dostupan u nekoliko vodećih Lacoste butika širom sveta.

Podsetimo se da je 1933. godine Rene Lakost zajedno sa Andreom Žiljeom, vlasnikom i predsednikom tadašnje najveće trikotažne kompanije, osnovao firmu La Societe Chemise Lacoste, koja je proizvela do tada neviđene polo majice, koje je na teniskim terenima nosio sam Lakost.

On je inače bio teniska zvezda tog doba, a nadimak krokodil dobio je još 1927. godine za vreme teniskog meča. Reč je o opkladi u kojoj mu je predsednik Francuskog teniskog saveza obećao torbu od krokodilske kože ukoliko pobedi u meču, koji je bio jako važan za njihov tim. Zbog ovoga mu je američka štampa dodelila nadimak "The Crocodile“, koji je ubrzo prihvatila i publika. Krokodila, koji će kasnije postati logo kompanije nacrtao je njegov prijatelj Robert Džordž, a Lakost ga je nosio motiv krokodila na džepu tokom meča. Ovo je prvi put da je ime brenda bilo vidljivo sa spoljne strane na nekom odevnom predmetu.

 

 

 

Povezane teme

Vesti

Patike nedelje: Concepts x Versace

Patike su izrađene na osnovu haljine brenda Versace koju je nosila Dženifer Lopez!

Vesti

Rita Ora u jesenjoj reklamnoj kampanji Escada

Britanska pevačica je postala lice nove jesenje kolekcije brenda Escada.

Stil dana

Lepota jednostavnosti

Lepršava suknja u kombinaciji sa majicom ili košuljom - uvek je dobar izbor.

Satovi i Nakit

Louis Vuitton je posvetio novu kolekciju nakita snažnim ženama

Prva kolekcija finog nakita Louis Vuitton posvećena je jakim ženama.

Stil dana

Top 10 belih haljina za tople letnje dane

Ove godine postoji posebna potreba za belim stvarima!

Vesti

Kejt Mos je glumila u novoj reklamnoj kampanji Alexander McQueen

Britanski brend Alexander McQueen objavio je reklamnu kampanju za jesen/zima kolekciju - 2019, čije je zaštitno lice supermodel Kejt Mos.

Vesti

Hejli Biber i Adut Akeč odmaraju u šumama Montane u kampu Miu Miu

Miu Miu je predstavio novu reklamnu kampanju za jesenju sezonu.

Vesti

Zara će biti ekološki prihvatljivija

Brend Zara će od sada birati ekološke tkanine.

Vesti

Minimalističke venčanice Vivienne Westwood koje pristaju svakoj figuri

U novom lookbooku, britanska dizajnerka se udaljila od tradicionalnog tumačenja venčanica.

Vesti

Chanel je angažovao direktora za raznolikost i inkluzivnost

Čini se da je u životu modne kuće Chanel počela nova faza.