PROLEĆE/LETO 2014/15

Lacoste objavio saradnju sa francuskom kompanijom Maison LESAGE

Rezultat saradnje između dva brenda sa bogatom istorijom je kolekcija modernih haljina, košulja i majica sa vezom i dizajnom nakita inspirisan grafičkim slikama XX veka.

U ovoj saradnji arhiva, citati i slogani Lacoste, hvale princip sportskog ponašanja i fer igre u kombinaciji sa retro video igrama i elementima hip-hop kulture koja je predstavljena luksuznim zlatnim perlama i šljokicama.

Stvaranje ove kolekcije je bio pravi izazov za Lacoste i za Maison LESAGE. Za proizvodnju svakog komada potrebno je  do 200 sati rada i korišćenje novih materijala i tehnika: kristala, laserskog sečenja logotipa, lepljenje nevidljivog konca i 3-D uložka koji je nosilac klasičnog veza novih tehnologija.

Leticia Kasta, Konstance Jablonski, DJ Clara 3000, glumica Emanuel Senje, Odri Marnei, Kora Emmanuel i ballerina Mari-Agnes Gillot su reklamna lica nove kolekcije, čije su slike prikazane na prezentaciji saradnje.

Pored ove kolekcija, brend je objavio limitiranu kolekciju polo majica sa legendarnim motivom krokodila koji je urađen vezom sa perlama i šljokicama i model iz limitirane kolekcije je već dostupan u nekoliko vodećih Lacoste butika širom sveta.

Podsetimo se da je 1933. godine Rene Lakost zajedno sa Andreom Žiljeom, vlasnikom i predsednikom tadašnje najveće trikotažne kompanije, osnovao firmu La Societe Chemise Lacoste, koja je proizvela do tada neviđene polo majice, koje je na teniskim terenima nosio sam Lakost.

On je inače bio teniska zvezda tog doba, a nadimak krokodil dobio je još 1927. godine za vreme teniskog meča. Reč je o opkladi u kojoj mu je predsednik Francuskog teniskog saveza obećao torbu od krokodilske kože ukoliko pobedi u meču, koji je bio jako važan za njihov tim. Zbog ovoga mu je američka štampa dodelila nadimak "The Crocodile“, koji je ubrzo prihvatila i publika. Krokodila, koji će kasnije postati logo kompanije nacrtao je njegov prijatelj Robert Džordž, a Lakost ga je nosio motiv krokodila na džepu tokom meča. Ovo je prvi put da je ime brenda bilo vidljivo sa spoljne strane na nekom odevnom predmetu.

 

 

 

Povezane teme

Stil dana

Inspiracija – Igra dužine

Oversized bela košulja nikada nije bila lepša.

Inspiracija

Trijumfalni povratak klasike

Ove sezone klasični stil doživljava renesansu, ali na specifičan način.

Vesti

Najneobičniji katalog donjeg veša u istoriji Victoria's Secret brenda

Brend donjeg veša Victoria's Secret ne odustaje od pokušaja rehabilitacije nakon niza neuspeha!

Piste

Burberry „Evolucija“: kako izgleda nova kolekcija proleće/leto 2020

Revija je održana u okviru londonske Nedelje mode.

Vesti

Italijanski šik u novoj Reserved kolekciji

Boemske haljine, prozračne bluze i kaputi za one kojima ne treba razlog za moderno oblačenje.

Vesti

Peti Smit je novo lice brenda Saint Laurent

Modna kuća Saint Laurent objavila je da će novo lice kolekcije za proleće-leto biti pevačica i pesnikinja Peti Smit.

Vesti

Chanel lansira novu kolekciju naočara

Sa novom kolekcijom naočara, Chanel privlači duh luksuza u svojoj jednostavnosti.

Piste

Otisci, boje i cveće u Erdem kolekciji

I naravno, divni šeširi...

Vesti

„Ispunio sam svoju misiju“: Demna Gvasalia najavio je da napušta Vetements

Neočekivane vesti pogodile su jutros sva modna izdanja: postalo je poznato da Demna Gvasalia odbija da nastavi rad na kasnijim kolekcijama svog brenda Vetements.

Piste

Na poziv Naomi: kako je prošao šou Fashion for Relief

Sinoć je održan jedan od glavnih društvenih događaja londonske nedelje mode - dobrotvorna revija Fashion for Relief pod pokroviteljstvom Naomi Kembel i UNICEF-a.

Vesti

Princ Čarls je pomogao u kreiranju eko kolekcije za London Fashion Week

Princ Čarls pomogao je britanskom brendu Vin and Omi da kreira ekološku kolekciju za London Fashion Week.

Stil dana

Narandžasta - najmodernija jesenja boja

Vatreni „vitamini“ protiv jeseni!