PROLEĆE/LETO 2014/15

Lacoste objavio saradnju sa francuskom kompanijom Maison LESAGE

Rezultat saradnje između dva brenda sa bogatom istorijom je kolekcija modernih haljina, košulja i majica sa vezom i dizajnom nakita inspirisan grafičkim slikama XX veka.

U ovoj saradnji arhiva, citati i slogani Lacoste, hvale princip sportskog ponašanja i fer igre u kombinaciji sa retro video igrama i elementima hip-hop kulture koja je predstavljena luksuznim zlatnim perlama i šljokicama.

Stvaranje ove kolekcije je bio pravi izazov za Lacoste i za Maison LESAGE. Za proizvodnju svakog komada potrebno je  do 200 sati rada i korišćenje novih materijala i tehnika: kristala, laserskog sečenja logotipa, lepljenje nevidljivog konca i 3-D uložka koji je nosilac klasičnog veza novih tehnologija.

Leticia Kasta, Konstance Jablonski, DJ Clara 3000, glumica Emanuel Senje, Odri Marnei, Kora Emmanuel i ballerina Mari-Agnes Gillot su reklamna lica nove kolekcije, čije su slike prikazane na prezentaciji saradnje.

Pored ove kolekcija, brend je objavio limitiranu kolekciju polo majica sa legendarnim motivom krokodila koji je urađen vezom sa perlama i šljokicama i model iz limitirane kolekcije je već dostupan u nekoliko vodećih Lacoste butika širom sveta.

Podsetimo se da je 1933. godine Rene Lakost zajedno sa Andreom Žiljeom, vlasnikom i predsednikom tadašnje najveće trikotažne kompanije, osnovao firmu La Societe Chemise Lacoste, koja je proizvela do tada neviđene polo majice, koje je na teniskim terenima nosio sam Lakost.

On je inače bio teniska zvezda tog doba, a nadimak krokodil dobio je još 1927. godine za vreme teniskog meča. Reč je o opkladi u kojoj mu je predsednik Francuskog teniskog saveza obećao torbu od krokodilske kože ukoliko pobedi u meču, koji je bio jako važan za njihov tim. Zbog ovoga mu je američka štampa dodelila nadimak "The Crocodile“, koji je ubrzo prihvatila i publika. Krokodila, koji će kasnije postati logo kompanije nacrtao je njegov prijatelj Robert Džordž, a Lakost ga je nosio motiv krokodila na džepu tokom meča. Ovo je prvi put da je ime brenda bilo vidljivo sa spoljne strane na nekom odevnom predmetu.

 

 

 

Povezane teme

Easy Chic

Ikona stila: nosimo tufnice poput Princa

Ovaj Princ se nije oblačio prema kraljevskom protokolu.

Vesti

Kada će biti održane Nedelje mode u Parizu i Milanu

Milanska nedelja mode privremeno je odložena!

Stil dana

Cipele o kojima sanjamo: top 10 modela iz Zare

Poželećete da ih odmah stavite na listu želja ili u korpu e-prodavnice!

Stil dana

Trend alert: teksas je ove sezone obojen svim bojama!

Lila, zelena, ružičasta, narandžasta, žuta ... teksas za proleće obojen je najlepšim prolećnim nijansama.

Vesti

Advoa Aboa u reklamnoj kampanji Valentino Le Noir proleće/leto 2020

Nakon lansiranja reklamne kampanje Le Blanc, Valentino predstavlja liniju Le Noir za sezonu proleće/leto 2020.

Vesti

Chanel fabrike u Francuskoj, Italiji i Švajcarskoj su zatvorene

Kao odgovor na pandemiju korona virusa, modna kuća Chanel odlučila je da preduzme mere predostrožnosti.

Vesti

Moje telo: nova Victoria's Secret reklamna kampanja

Brend donjeg veša Victoria's Secret nastavlja da traži svoj vizuelni jezik na modernom planu i postaje sve inkluzivniji.

Vesti

U italijanskoj fabrici Prada proizvodiće se samo zaštitna odela i maske

80 hiljada odela i 110 hiljada maski biće dodeljeno bolnicama koje leče od korona virusa!

Inspiracija

Svakodnevna inspiracija: kako se Merilin Monro oblačila kod kuće

Merilin Monro, jedna je od najprepoznatljivijih žena dvadesetog veka.

Stil dana

Plavi bazen: boja koja će osvetliti vaš prolećni look

Intenzivna i sjajna plava boja postaje glavni junak nove sezone.

Vesti

Šta raditi u karantinu? Saveti Vini Harlou!

Model Vini Harlou je sigurna da će vas ples i sjajna šminka definitivno razveseliti!