PROLEĆE/LETO 2014/15

Lacoste objavio saradnju sa francuskom kompanijom Maison LESAGE

Rezultat saradnje između dva brenda sa bogatom istorijom je kolekcija modernih haljina, košulja i majica sa vezom i dizajnom nakita inspirisan grafičkim slikama XX veka.

U ovoj saradnji arhiva, citati i slogani Lacoste, hvale princip sportskog ponašanja i fer igre u kombinaciji sa retro video igrama i elementima hip-hop kulture koja je predstavljena luksuznim zlatnim perlama i šljokicama.

Stvaranje ove kolekcije je bio pravi izazov za Lacoste i za Maison LESAGE. Za proizvodnju svakog komada potrebno je  do 200 sati rada i korišćenje novih materijala i tehnika: kristala, laserskog sečenja logotipa, lepljenje nevidljivog konca i 3-D uložka koji je nosilac klasičnog veza novih tehnologija.

Leticia Kasta, Konstance Jablonski, DJ Clara 3000, glumica Emanuel Senje, Odri Marnei, Kora Emmanuel i ballerina Mari-Agnes Gillot su reklamna lica nove kolekcije, čije su slike prikazane na prezentaciji saradnje.

Pored ove kolekcija, brend je objavio limitiranu kolekciju polo majica sa legendarnim motivom krokodila koji je urađen vezom sa perlama i šljokicama i model iz limitirane kolekcije je već dostupan u nekoliko vodećih Lacoste butika širom sveta.

Podsetimo se da je 1933. godine Rene Lakost zajedno sa Andreom Žiljeom, vlasnikom i predsednikom tadašnje najveće trikotažne kompanije, osnovao firmu La Societe Chemise Lacoste, koja je proizvela do tada neviđene polo majice, koje je na teniskim terenima nosio sam Lakost.

On je inače bio teniska zvezda tog doba, a nadimak krokodil dobio je još 1927. godine za vreme teniskog meča. Reč je o opkladi u kojoj mu je predsednik Francuskog teniskog saveza obećao torbu od krokodilske kože ukoliko pobedi u meču, koji je bio jako važan za njihov tim. Zbog ovoga mu je američka štampa dodelila nadimak "The Crocodile“, koji je ubrzo prihvatila i publika. Krokodila, koji će kasnije postati logo kompanije nacrtao je njegov prijatelj Robert Džordž, a Lakost ga je nosio motiv krokodila na džepu tokom meča. Ovo je prvi put da je ime brenda bilo vidljivo sa spoljne strane na nekom odevnom predmetu.

 

 

 

Povezane teme

Stil dana

Burgundi koža: 15 načina da zasijate ove jeseni

Košulje, haljine, pantalone, jakne - koža je trenutno svuda.

Vesti

Bally nas novom kampanjom uči umetnosti darivanja

Sezona aktivnih pretraga poklona uskoro počinje.

Vesti

Havaianas je spreman da podrži animirani blockbuster Ledeno kraljevstvo

Brend Havaianas novom kolekcijom papuča slavi povratak Elze i Ane.

Stil dana

Kožne puf jakne - moderan spas od hladnoće

I nezamenjiva stvar u vašoj kancelarijskoj garderobi!

Vesti

Puma i model Adriana Lima lansiraju kolekciju inspirisanu boksom

Reklamnu kampanju za kolaboraciju snimio je fotograf Teo Vener.

Inspiracija

Bela bluza i crne pantalone - kako ova kombinacija može biti moderna

Za one trenutke kada treba brzo da se obučete i izgledate sjajno.

Easy Chic

Inspirišite se stajlingom Selin Dion

Kožne pantalone, jakna od tvida i dve Chanel torbe: sve najbolje odjednom!

Stil dana

Luksuzni kaputi od eko krzna za kraj jeseni

Kada ekološko krzno izgleda bolje od originala!

Vesti

Karanfil haljine, jakne i ogrtači u kolekciji Alexander McQueen Resort 2020

Cruise kolekcija Alexander McQueen izgleda kao prava haute couture kolekcija koju je Sara Barton predstavila za brend.

Easy Chic

Aksesoar dana: zlatna boca Chanel

Budite hidrirane i moderne uz Chanel bočicu za vodu.

Inspiracija

Obucite se poput Žizel Bundšen

Lagani kašmir i plavi teksas - najbolja kombinacija.

Vesti

Cveće i mi: nova reklamna kampanja Prada Resort 2020

Italijanska modna kuća Prada predstavila je reklamnu kampanju za svoju kolekciju Resort 2020.

Inspiracija

Torba od perja - najbolji prijatelj u sezoni praznika

Nosite torbe od perja kao najmodernije Francuskinje i Keri Bredšo!

Piste

Trijumf pantalona u kolekciji Giorgio Armani

Ili šta je to savršeno odelo?