Cartier je prikupio sve hitove u jednoj reklamnoj kampanji

Kuća nakita Cartier započela je godinu luksuznim poklonom svojim obožavaocima – tim brenda predstavlja projekat pod nazivom The Cult of Design, u kojem su predstavljeni najveći hitovi. Ovom reklamnom kampanjom Cartier ne samo da ponovo otkriva lepotu kolekcija Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère i Ballon Bleu, već i demonstrira da im je uprkos svoj raznolikosti zajedničko jedno  – čistoća linija i težnja ka izvrsnosti u dizajnu svakog proizvoda.

“Cartier je pionirska kuća nakita koja se nalazi u stalnoj kreativnoj potrazi. Već dugi niz godina zaredom smo pokazali i dokazali da naši ikonski dizajni mogu da podnesu test vremena i da ne gube na svojoj važnosti”, kaže Arno Karez, direktor marketinga i komunikacija kompanije Cartier. „To su slike koje su već prepoznatljive u celom svetu i koje vole naši klijenti.“

Sve ove kolekcije se smenjuju u projektu, što zajedno čini jedinstveni primer dizajnerske misli, koja se jasno manifestuje i u nakitu i u satovima.