Satovi i Nakit

Predmet želje: Bvlgari – omiljeni prsten Bele Hadid

Za dvadeset godina širom sveta je prodato više od 2.000.000 prstena iz kolekcije B.zero1.

Ove godine obeležava se 20. godišnjica legendarne kolekcije Bvlgari - B.zero1. Inspirisana Koloseumom, najvećim spomenikom Rima, italijanska kuća 1999. godine krši pravila fizike i dizajna nakita, nastojeći da prenese geometriju ovog amfiteatra.

Dakle, kuća nakita ima svoju inovativnu tehniku, koja je omogućila da se poznati Tubogas, njegova „gasna cev“, predstavi u neviđenu spiralu, kao da je omotana oko šupljeg okvira u obliku cilindra. Za 20 godina prodato je više od 2.000.000 prstena B.zero1 širom sveta, a briljantni rimski draguljari kreirali su posebne verzije nakita u saradnji sa dva izuzetna stvaralaca - vajara Aniša Kapura i arhitekte Zahe Hadid, pretvarajući B.zero1 u pravu ikonu dizajna.

U čast dvadesete godišnjice kolekcije Bvlgari predstavlja legendarni prsten od svih verzija B.zero1. Jubilarni prsten postoji u verzijama od žutog i čistog belog zlata, kao i originalni prsten iz 1999. godine od belog zlata sa dijamantima i, po prvi put u istoriji kolekcije, od ružičastog zlata. Svi su ukrašeni nezaboravnim gravurama XX godišnjice na unutrašnjem rubu, što ih pretvara u kolekcionarsku retkost.

Poput dragulja iz kolekcije, prelepa Bela Hadid popela se na vrh lestvice slave u novom milenijumu zahvaljujući svojoj hrabrosti, neustrašivosti i sposobnosti da prekrši uspostavljena pravila. Postala je junakinja nove reklamne kampanje - legendarni fotograf Mario Sorenti u svoj svojoj slavi demonstrira Belinu beskompromisnu ​​odlučnost, što je čini jednim od najprepoznatljivijih modela na svetu.

 

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!