„Američka prevara“...
Modni brend Alexander Wang daje primer svima koji ne mogu da ispoštuju rokove i ne znaju kako da planiraju svoje vreme.
Pokazao je kolekciju proleće/leto 2020. u decembru 2018. godine, a sredinom leta objavio je reklamnu kampanju. Nadamo se da do sledeće godine neće zaboraviti na to.
Glavna junakinja reklamne kampanje bila je Ana Evers. Ovu talentovanu devojku je dizajner slučajno pronašao na Facebooku i ponudio joj saradnju. Od tada, Ana se neprestano pojavljuje na mnogim revijama i sarađuje sa prestižnim brendovima, kao što su Chanel, Calvin Klein, Isabel Marant i drugi.
U kampanji se pojavljuje kao samostalna žena koja je postigla sve sama – „od nule“. Slike su propraćene sarkastičnim natpisima: Kampanja je predstavljena pod nazivom „American Hustle“ a dizajner ju je posvetio garderobi radnika na Wall Streetu i marljivim Amerikancima koji uspevaju sa dna.
Odeća se već prodaje na veb stranici i u Alexander Wang prodavnicama širom sveta.
foto:Alexander Wang