Selena Gomez i Puma lansirali su drugu zajedničku kolekciju sportske odeće, obuće i aksesoara - ovoga puta za sezonu proleće/leto 2019. godine.
Kampanja je snimana na aerodromu, a odeća je pogodna ne samo za trening ili šetnju, već i za putovanja.
"Želela sam da stvorim nešto što odgovara mom načinu života i odražava me - nešto udobno i moderno što mogu da nosim, i svi će pomisliti da mi je trebalo nekoliko sati da se spakujem", kaže Selena. Kolekcija uključuje patike, mini-haljine, kombinezone, trenerke, helanke, lagane jakne, rančeve i torbe za struk. Po rečima pevačice, u odevnoj liniji, ona je postavila skrivene poruke o sebi, svom poslu i rodnom gradu Grand Preri. "Pogledala sam taj zalazak sunca i pomislila da oduzima dah", kaže Gomez o zalasku sunca u Grand Preriju, koji je inspirisao da stvori narandžaste patike.
„Sakrila sam u kolekciji neke od svojih tetovaža, datum rođenja, koordinate svog rodnog grada“, podelila je pevačica. - Sve što radim u karijeri i životu i za šta sam zahvalna. Zato pokušavam da zadržim deo sebe u svemu što radim."
Patike iz kolekcije SG x Puma koštaće fanove do 120 dolara, a odeću od 35 do 80 dolara.
roxy.ua