Vesti

Ko su pravi influenseri na društvenim mrežama?

Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju –  BUDI PRATILAC.

Danas svako želi da postane influenser. Popularnost na društvenim mrežama donosi brzu slavu i veliko bogatstvo. Ali, postavlja se pitanje koliko će to potrajati?  I, još važnije, da li influenseri zaista veruju u ono što promovišu?

Imajući to na umu, Diesel ističe da pravu moć zapravo imaju pratioci. Cilj kampanje nije da sudi influenserima, već da iz drugog ugla prouči fenomen društvenih mreža.

Diesel krši pravila i lansira kampanju sa pravim influenserima koji na ironičan način ističu kliše koji se tiče „života“ na Instagramu. Denim, naravno, zadržava glavnu ulogu u snimanju kampanje. 

Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, blizanci @amixxamiaya i @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi i Bloody Osiris @bloodyosiris, svesni su svojih „preuveličanih“ digitalnih ličnosti, i pristaju da, za potrebe kampanje, snime video klipove „rugajući se“ svom „društvenom“ životu. Scene su neskladne i nespretne i prikazuju „neinfluenserski“ bezbrišan život u Diesel denimu. Cilj kampanje je da istakne da, bez obzira na veličinu vaše popularnosti na društvenim mrežama, pratioci su ti koji se najviše računaju.

UNDRESS:

TRAVELLER:

FOOD: 

Desetine video klipova snimljene su kako bi se dodatno ilustrovala i objasnila teza – bolje je BITI PRATILAC, a snimke su režirali Ali Ali i Ahmed Tahoun iz Good People Films produkcijske kuće.  Koncept zaokružuju Pierpaolo Ferrari i Maurizio Cattelan, osnivači Toiletpaper časopisa. Za kreativno rešenje, celokupan koncept kampanje i njeno sprovođenje zadužena je PR kompanija Publicis Italy.

Odabrane modele nove prolećne denim kolekcije za 2019. možete kupiti u prodavnicama DIESEL u Beogradu – Ušće shopping centru i Novom Sadu – Promenada centru, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

Tags:
Povezane teme

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!

Stil dana

Ženstvene i na plaži

Ove sezone fokus je na ženstvenosti koja potencira udobnost i slobodu modnog kombinovanja.

Inspiracija

Grandž i provokacija: 11 stajlinga Kortni Lav

Kortni Lav je frontmen grupe Hole, supruga Kurta Kobejna i žena čiji se stil može koristiti za proučavanje mode ranih 1990-ih.

Easy Chic

15 optimističnih peškira za plažu - od H&M-a do Hermesa

U obliku tepiha, bezbrižnih otisaka, značajnih natpisa ili platna umetnika - sigurno ćete pronaći svoj!

Vesti

U krupnom planu: torba Manhattan Michael Michael Kors

Još jedan razlog da pogledate sve torbe iz nove kolekcije brenda Michael Michael Kors!

Satovi i Nakit

Romeo i Julija: nova kolekcija haute nakita Van Cleef & Arpels

Nova kolekcija haute nakita Romeo i Julija - omaž tragediji Šekspira.

Vesti

Balmain je lansirao novu kolekciju dečje odeće

Nakon lansiranja prve kolekcije Balmain Kids 2016. godine, brend je predstavio novu liniju dečje odeće koju je razvio kreativni direktor Olivije Rusten.