Za predstojeću debitantsku reviju, Rikardo Tiši se uveliko priprema.
On će prvi put predstaviti kolekciju na Nedelji mode kao kreativni direktor brenda Burberry. Ovu poziciju Rikardo Tiši je preuzeo 1. marta 2018. godine. Dizajner je predstavio kolekciju SS'19, uveo neke izmene, promenio nedavno logo brenda, a sada se priprema za Nedelju mode u Londonu gde će 17. septembra prikazati novu kolekciju.
Da bi privukao više pažnje na predstojeću reviju dizajner brenda Burberry je odlučio da ukrasi zgrade i neke druge objekte potpuno novim monogramom brenda. Dizajner loga bio je grafički dizajner Peter Savile. Novi logo brenda Burberry ukrasio je autobuse, zgrade, skulpture u Njujorku, Šangaju, Seulu, Hong Kongu pa čak i suncobrane na plaži.
Kako izgledaju objekti širom sveta sa brendom Burberry pogledajte u našoj galeriji fotrografija.