Originalni stil brenda Pinko nastavlja svoju evoluciju i reinterpretaciju u novoj kampanji proleće/leto 2019, koja iznova otkriva kanone savremene ženstvenosti.
Top model Marta Hant pozira u svetlucavoj i blistavoj Pinko kampanji i predstavlja novu kolekciju proleće/leto 2019. Ličnost Marte je prirodno isprepletena sa novom kolekcijom: ženstvena, senzualna, neočekivana, uvek sigurna u sebe i gleda ravno u budućnost. Sezona proleće/leto 2019. predstavlja eklektičnu, sofisticiranu garderobu, napravljenu od odevnih predmeta za nošenje s lakoćom.
Kampanju italijanske modne kuće fotografiše Simon Falketa. Model Marta Hant izgleda kao disko diva u odvažnim nijansama, kožnim i šik dodacima, uključujući obuću i torbe. Pridruživši se Steli Maksvel i Barbari Palvin, koje su ranije pozirale za Pinko, Marta odiše samopouzdanjem i dramom u stajlinzima inspirisanim sedamdesetim.
Žena se otkriva u svoj svojoj ženstvenosti, naglašavajući svoju rock dušu, u novim večernjim haljinama. Atmosfera disko groznice u kojoj noćne nijanse susreću laminirane efekte, iskričavu iskru svetlucavih resica, primamljivu senzualnost haljina sa ugrađenim ogrlicama i šljokicama, ključni su i nezamjenjivi element PINKO DNK, koji postaje još posebniji, i blistaviji uz sjajne modne dodatke.
„The Love Bag“, neizbežni pratilac žena, ponovo dobija novi izgled sa metalik efektima, prozirnim folijama i šljokicama, ali i sa sjajnim i fluorescentnim detaljima koji joj daju savremeni dodir.
foto:Pinko