Vesti

Nike M2K Tekno - najmodernije patike 2019.

Demna Gvasalia, Alesandro Mikele, Nikolas Geskjer i drugi talentovani dizajneri su učinili da 2018. godine budemo opsednuti patikama.

U 2019. godini i dalje ćemo nositi sportsku obuću svaki dan. Strani sajtovi predviđaju koje patike će biti najpopularnije tokom 2019. Reč je o modelu - M2K Tekno brenda Nike.

U 2018. najtraženiji modeli su bili Balenciaga Triple S, LV Archlight ili Flashtrek. Upravo su ti modeli patika dominirali gradskim ulicama i Isntagramom. Dizajneri slušaju glas Z-generacije i odgovaraju na njegove potrebe kreirajući nove modele čudnih patika. Na kraju krajeva, mladi klijenti cene originalnost i praktičnost, zainteresovani su za estetiku devedesetih i žele da se po svaku cenu izdvoje. Trend prema originalnim patikama će se verovatno nastaviti i u predstojećoj sezoni.

Strani sajtovi čak predviđaju koje će patike biti najpoželjnije 2019. godine. Radi se o Nike M2K Tekno. Prema platformi Lyst - u poslednjem kvartalu, 20.000 postova / članaka / fotografija je generisano sa ovim patikama. Patike Nike M2K Tekno koštaju 99,90 evra tako da su mnogo pristupačnije od Gucci ili Balenciaga modela. Dostupne su u nekoliko boja, uključujući i ružičastu, belu i crnu. Njihova karakteristična osobina? Nike M2K Tekno dizajn, kao i ostale moderne sportske patike takođe se odnose na devedesete.

foto:elle.pl

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!