U poslednje dve nedelje kreativni direktor brenda Balmain, Olivije Rusten izazvao je interesovanje za novu kolekciju objavljivanjem fotografija na Instagramu.
On je 3. decembra predstavio kompletnu kolekciju za sezonu pre fall 2019. Arhitektonske trodimenzionalne haljine, široka ramena, složene jakne, dekonstruirani kimono, novi logo, modifikovani po prvi put u poslednjih 70 godina, postali su osnova Balmain Pre-Fall 2019 kolekcije.
"Bio sam opsednut da stvorim Balmain jakom francuskom kućom. Danas je vreme kada svi pokušavaju da shvate gde ide moda, a ja sam želeo da se vratim i podsetim zašto je moda relevantna", rekao je Olivije Rusten o novoj kolekciji. I, naravno, važno je razumeti šta ljudi danas žele, a ljudi žele da budu stvarni, ali i biti u mogućnosti takođe da sanjaju."
Lajtmotiv kolekcije bila je azijska kultura i mitologija. Dizajner je predstavio šarene haljine, fokusirajući se na rukave koje su postali prototip zmajeva iz istočne mitologije, a mnogi su ukrašeni vezenim šablonima japanskih likova i ukrašeni dekorom u obliku konfeti. Rusten je takođe pokazao svoju sposobnost da radi sa teksturama - ovog puta je radio sa somotnom, kožom i satenom u legendarnim nijasnama francuskog brenda, mešajući ih pametno i neočekivano.
Bilo je mesta u kolekciji i za teksas. Modeli su pokazali farmerke sa crnim jaknama arhitektonskog kroja.