Vesti

Porodične vrednosti: reklamna kampanja Polo Ralph Lauren

„Family is who you love“ - to je naziv nove globalne reklamne kampanje Ralph Lauren proleće/leto 2019.

Reklamna kampanje je zasnovana na ideji harmonije i duhovne zajednice. Kampanji su prisustvovali predstavnici osam različitih kulturnih i etničkih grupa: od porodica koje se sastoje od nekoliko generacija do istopolnih parova.

„Ralphova kreativna vizija uvek je bila zasnovana na razumljivim vrednostima, a koncept porodice uvek je bio fundamentalan. Kampanja „Family is who you love“ ima različito značenje za svakoga od nas. Živimo u svetu gde je važnost porodice veća i šira nego ikada pre. Smatramo da je ovo danas jedan od najpozitivnijih i najsnažnijih objedinjujućih faktora. Ideja je postala lajtmotiv revije, koja se podudara sa 50. godišnjicom brenda, i verujemo da će pronaći odgovor u srcima naših kupaca širom sveta“, kaže Džonatan Botomli, direktor marketinga.

Nastavljajući tematiku različitih uzrasta i generacija, dotaknutih u godišnjici, učesnici kampanje postali su personifikacija prošlosti, sadašnjosti i budućnosti brenda. Glavni junaci kampanje bili su modeli koji su predstavljali Ralph Lauren u ranim godinama, kao i trenutni prijatelji brenda zajedno sa svojim porodicama. Brend je prikazao dirljivu reklamu za novu kampanju, koja pokazuje fragmente porodičnih priča svakog učesnika projekta. Glavni likovi govore o tome šta im porodica znači.

Povezane teme

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!

Stil dana

Ženstvene i na plaži

Ove sezone fokus je na ženstvenosti koja potencira udobnost i slobodu modnog kombinovanja.

Inspiracija

Grandž i provokacija: 11 stajlinga Kortni Lav

Kortni Lav je frontmen grupe Hole, supruga Kurta Kobejna i žena čiji se stil može koristiti za proučavanje mode ranih 1990-ih.

Easy Chic

15 optimističnih peškira za plažu - od H&M-a do Hermesa

U obliku tepiha, bezbrižnih otisaka, značajnih natpisa ili platna umetnika - sigurno ćete pronaći svoj!

Vesti

U krupnom planu: torba Manhattan Michael Michael Kors

Još jedan razlog da pogledate sve torbe iz nove kolekcije brenda Michael Michael Kors!

Satovi i Nakit

Romeo i Julija: nova kolekcija haute nakita Van Cleef & Arpels

Nova kolekcija haute nakita Romeo i Julija - omaž tragediji Šekspira.

Vesti

Balmain je lansirao novu kolekciju dečje odeće

Nakon lansiranja prve kolekcije Balmain Kids 2016. godine, brend je predstavio novu liniju dečje odeće koju je razvio kreativni direktor Olivije Rusten.