Vesti

Preminuo dizajner Maks Azrija

Omiljeni dizajner Šeron Stoun preminuo je u 70. godini života.

Osnivač modne kuće BCBGMAXAZRIA preminuo je u ponedeljak, 6. maja, u bolnici u Hjustonu.

Uzrok smrti legendarnog tuniskog dizajnera bio je rak pluća. Maks Azrija se preselio u SAD 1981. godine i odlučio da pokrene vlastiti biznis (pre toga je uspešno kreirao ženske kolekcije u Parizu već 11 godina). Godine 1989, Azrija osniva brend BCBGMAXAZRIA.

Rad ovog dizajneta obožavala je ne samo Šeron Stoun, već i Kim Kardašijan, Dru Barimur i Selena Gomez.    

„Imao je viziju superzvezde. Stigao je do meseca. On je stvorio brend koji je postao popularan širom sveta.“ - rekla je Ilze Metček, predsednica kalifornijske modne asocijacije u Los Anđelesu.

Azrija je postao član Veća modnih dizajnera 1998. godine, a 2008. godine osnovao je BCBGeneration - brend za mlađu generaciju - imenovanjem svoje najstarije kćerke Džois za kreativnog direktora. Ali uspeh nije mogao da traje večno: zbog pada prodaje u 2016. godini, Maks Azrija je bio primoran da napusti radno mesto, a 2017. je proglasio bankrot.

Međutim, brend je i dalje bio predodređen da pokaže svu svoju snagu, međutim, već pod vodstvom stiliste Kejt Jang, koju su zaposlili novi vlasnici BCBG - Marquee Brands. Sarađivali su sa Selenom Gomez, Ninom Dobrev i drugim poznatim ličnostima, a Azrija je bio kreativni konsultant brenda.

 

 

Povezane teme

Satovi i Nakit

Kapsula kolekcija Bvlgari - Serpenti Amethyst

Tri Bvlgari sata imaju novi izgled ove sezone.

Vesti

Reebok x Victoria Beckham – otkriven datum izlaska nove kolekcije

Volimo kada se sportska odeća kombinuje sa visokom modom.

Vesti

Senzualna reklamna kampanja Victoria's Secret Fall'19

Brend Victoria's Secret upravo je lansirao kolekciju donjeg veša za jesenju sezonu.

Vesti

Nike predstavlja nove modele Tie-Dye patika posvećene Čikagu

Da li volite da se svojim stajlingom razlikujete od ostalih?

Vesti

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje Zadig & Voltaire

Kejt Mos je postala lice reklamne kampanje francuskog brenda Zadig & Voltaire za jesen-zima kolekciju - 2019/2020.

Stil dana

Moć klasičnog

Ovog leta volimo kupaće kostime jednostavnog kroja i standardnih boja u kombinaciji sa nakitom, inspirisanim morem i velikim naočarima.

Vesti

Ariana Grande u novoj Givenchy kampanji

U maju je postalo poznato da će pevačica Ariana Grande postati novo lice brenda Givenchy.

Stil dana

15 najmodernijih stvari u omiljenoj boji kraljica – fuksija

Može vas razveseliti tokom oblačnog letnjeg dana!

Inspiracija

Must have aksesoar

Pletene torbe su komadi koji ukorak prate leto.

Vesti

Milijarder iz Dubaija kupio je brend Roberto Cavalli

Vision Investment Co sklopio je ugovor o otkupu 100% italijanske kompanije, a vrednost se procenjuje na oko 160 miliona evra.

Vesti

Istorijska ekskurzija: nova reklamna kampanja Gucci

Kreativni direktor italijanske modne kuće Gucci, Alesandro Mikele predstavio je novu reklamnu kampanju za jesen-zimu 2019/2020.

Stil dana

Romantika koja osvaja

Cvetne lepršave haljine bile su zaštitni znak naših baka, a danas su ponovo na listi šik komada.

Vesti

Zlatni pesak: Ralph Lauren Pre-Fall 2019

Ako neko može da očara sa 50 nijansi bež, onda je to brend Ralph Lauren.

Vesti

Gucci je lansirao svoje igrice za pametne telefone

Novi način da se pridružite omiljenom brendu!