Kreativni direktor brenda Moschino, Džeremi Skot odlučio je da organizuje reviju Moschino Pre-Fall 2020 u metrou.
Kreativni direktor brenda tvrdi da je - „Metro najvažnije mesto u gradu, i osim toga, upravo na ovom mestu možete pronaći kombinaciju onoga što radim : haut couture i jednostavnost, luksuz i skromnost."
Skot se specijalizovao za neku vrstu hiperrealizma. Demonstrirao je to tako što je priredio reviju u metrou, gde je predstavio voluminozne jakne, bejzbol kapute, džinovske crvene rančeve i ogromne logotipe koji su krasili kapute i kožne jakne. Suprotno tome, predstavljene su trenerke i koktel haljine. Dizajner se ovom kolekcijom vratio u svoje poreklo.
Kao student Instituta Pratt i dete iz Kanzasa proveo je četiri godine u podzemnoj železnici Njujorka. Njegova su sećanja tačno isplivala na površinu: Skot je siguran da je metro divna stvar, najmanje zato što okuplja mnogo ljudi. Ovo je mesto gde je svako drugačiji, ali na svoj način poseban. Ako niste nedavno bili, probajte.